|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 17, 2007 12:53 pm
Tijd ... geen zeën maar wel iets blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 17, 2007 12:58 pm
Tijd hebben is fijn 3nodding mrgreen .
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 17, 2007 1:00 pm
kassiopeia Tijd hebben is fijn 3nodding mrgreen . ja als ik het nou eens vaker had de laatste tijd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 17, 2007 1:02 pm
QYDrop kassiopeia Tijd hebben is fijn 3nodding mrgreen . ja als ik het nou eens vaker had de laatste tijd Gellukig komt de kleine paasverkantie eraan, duurt ongeveer 3 weken voor dat het zover is.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 17, 2007 1:15 pm
kassiopeia QYDrop kassiopeia Tijd hebben is fijn 3nodding mrgreen . ja als ik het nou eens vaker had de laatste tijd Gellukig komt de kleine paasverkantie eraan, duurt ongeveer 3 weken voor dat het zover is. dat duurt nog wel eve en garandeert geen vrijetijd cry
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 17, 2007 1:25 pm
QYDrop kassiopeia QYDrop kassiopeia Tijd hebben is fijn 3nodding mrgreen . ja als ik het nou eens vaker had de laatste tijd Gellukig komt de kleine paasverkantie eraan, duurt ongeveer 3 weken voor dat het zover is. dat duurt nog wel eve en garandeert geen vrijetijd cry Wat vervelend.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 18, 2007 2:55 am
Een kokosnoot + verf + een kleine explosief + de Griekse vent in mijn vloer = een interessante avond.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 18, 2007 4:36 am
DavidGemmell Een kokosnoot + verf + een kleine explosief + de Griekse vent in mijn vloer = een interessante avond. klinkt inderdaad als een interessante avond XP
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 18, 2007 11:47 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 19, 2007 1:11 am
OMM: Het sneeuwt, het sneeuwt, het sneuuwt!! *gedraagt zich als een klein kind*. Ik deed net de gordijnen open en zag van die prachtige grote sneeuwvlokken vallen. Het maakt me niet uit of het lente is (misschien nog niet volgens de kalender) maar dit vind ik mooi.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 19, 2007 8:13 am
EN NU IS DE SNEEUW WEER WEG EN SCHIJNT DE ZON xd
sorry, moest er ff uit XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 19, 2007 8:21 am
hier was alleen natte sneeuw sad nie eens vlokjes.. en nou schijnt de zon idd weer.. stare maf klimaat..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 19, 2007 10:32 am
Ik heb heimwee... morgen komt mijn familie op bezoek. Lijkt nog een eeuwigheid XD Ach, vanavond vroeg naar bed, dan is het snel morgen!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 19, 2007 11:38 am
Uumie-chan Ik heb heimwee... morgen komt mijn familie op bezoek. Lijkt nog een eeuwigheid XD Ach, vanavond vroeg naar bed, dan is het snel morgen! Woon je niet meer bij je ouders ofzow?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 19, 2007 12:10 pm
Er zit een heel cool liedje al de hele dag in m'n hoofd, 'Open Your Eyes' van de Guano Apes. D0od, their lead-singer is a girl 0.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |