Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
~Chatterbox~ Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 340 341 342 343 344 345 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Tue Jun 27, 2006 8:51 am

Hoi hoi ^_^
PostPosted: Tue Jun 27, 2006 9:02 am

QYDrop
LadyNymphe
QYDrop
LadyNymphe
hallo iedereen heart

Hallo
hoeist???

goed goed met jouw ?
sorry was ff eten
ja hoor ook wel goed
alleen beetje nogal in de war

LadyNymphe

800 Points
  • Member 100
  • Gaian 50

LadyNymphe

800 Points
  • Member 100
  • Gaian 50
PostPosted: Tue Jun 27, 2006 9:04 am

Darlaa
Hoi hoi ^_^
darlaa!!!!!!!!! lieve Darlaa!!!!!!!!

remember me??? redface
PostPosted: Tue Jun 27, 2006 9:31 am

leuk... lady nimp heeft me gebeten ........ dank je X_X

Digipyro

QYDrop

PostPosted: Tue Jun 27, 2006 9:41 am

wie heeft er al een speletje ge speelt in de Arcade hal ?
PostPosted: Tue Jun 27, 2006 9:42 am

Eastvane
leuk... lady nimp heeft me gebeten ........ dank je X_X
ik geen nimp heten maar nymphe

LadyNymphe

800 Points
  • Member 100
  • Gaian 50

Digipyro

PostPosted: Tue Jun 27, 2006 10:03 am

ok sorry.... wat is een nypmhe ? ennuh heb net ff mario gespeeld. n aantal links deden het niet sad .
Wat ik me ook afvroeg welke spellen heb jij gemaakt ?( of was dat de bedoeling niet ?
PostPosted: Tue Jun 27, 2006 10:05 am

Eastvane
ok sorry.... wat is een nypmhe ? ennuh heb net ff mario gespeeld. n aantal links deden het niet sad .
Wat ik me ook afvroeg welke spellen heb jij gemaakt ?( of was dat de bedoeling niet ?

de enige di eik ge maakt heb en die online staat is mario en verder heb ik ze ergens anders weg gehaalt

QYDrop

Digipyro

PostPosted: Tue Jun 27, 2006 10:07 am

tjah ik heb ook wel n spel alleen dat was een schoop opdracht en ziet er niet uit (expres afgeraffeld) t is gemaakt in director en de animaties zijn wel tof ( en t id/concept) liefeheersbeestjes die andere beestjes afknallen...... soort space infader like... mja door de slechte vormgeving ga ik het niet posten razz
PostPosted: Tue Jun 27, 2006 10:10 am

Eastvane
nymphe is een naam die ik vondt toen ik een naam zocht voor in mijn boek
ik heb die naam ook gebruikt

mijn boek staat hier ook op onder de naam Sannieh
"Magie Wereld"

LadyNymphe

800 Points
  • Member 100
  • Gaian 50

QYDrop

PostPosted: Tue Jun 27, 2006 10:11 am

Eastvane
tjah ik heb ook wel n spel alleen dat was een schoop opdracht en ziet er niet uit (expres afgeraffeld) t is gemaakt in director en de animaties zijn wel tof ( en t id/concept) liefeheersbeestjes die andere beestjes afknallen...... soort space infader like... mja door de slechte vormgeving ga ik het niet posten razz

jamer

maar be deankt voor de tip dat ze het niet deden ( heb het erstelt zo ver mogelijk
PostPosted: Tue Jun 27, 2006 10:22 am

heb net gegoogeled uit intresse maar kon t boek niet vinden :S. heb ik wel goed begrepen dat het Magie Wereld heet ?

Digipyro

LadyNymphe

800 Points
  • Member 100
  • Gaian 50
PostPosted: Tue Jun 27, 2006 10:25 am

Eastvane
heb net gegoogeled uit intresse maar kon t boek niet vinden :S. heb ik wel goed begrepen dat het Magie Wereld heet ?
you silly silly boy
ik bedoel hier in de guild gekkie

onder het art en verhalen deel
PostPosted: Tue Jun 27, 2006 10:42 am

rolleyes rolleyes blaugh Hey dat wist ik nie razz sorry. ga zo eens kijken smile .
lukt t iemand om mij aan t werk te krijgen sad . k wil best graag werken word alleen zo veel afgeleid en blijf t een beetje uitstellen :S. als ik eenmaal bezig ben lukt de rest me zelf wel razz .

Digipyro

LadyNymphe

800 Points
  • Member 100
  • Gaian 50
PostPosted: Tue Jun 27, 2006 10:44 am

Eastvane
rolleyes rolleyes blaugh Hey dat wist ik nie razz sorry. ga zo eens kijken smile .
lukt t iemand om mij aan t werk te krijgen sad . k wil best graag werken word alleen zo veel afgeleid en blijf t een beetje uitstellen :S. als ik eenmaal bezig ben lukt de rest me zelf wel razz .
wat voor werk???
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 340 341 342 343 344 345 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games