|
|
|
|
Posted: Tue Jun 27, 2006 8:51 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 27, 2006 9:02 am
sorry was ff eten ja hoor ook wel goed alleen beetje nogal in de war
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 27, 2006 9:04 am
darlaa!!!!!!!!! lieve Darlaa!!!!!!!! remember me??? redface
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 27, 2006 9:31 am
leuk... lady nimp heeft me gebeten ........ dank je X_X
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 27, 2006 9:41 am
wie heeft er al een speletje ge speelt in de Arcade hal ?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 27, 2006 9:42 am
Eastvane leuk... lady nimp heeft me gebeten ........ dank je X_X ik geen nimp heten maar nymphe
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 27, 2006 10:03 am
ok sorry.... wat is een nypmhe ? ennuh heb net ff mario gespeeld. n aantal links deden het niet sad . Wat ik me ook afvroeg welke spellen heb jij gemaakt ?( of was dat de bedoeling niet ?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 27, 2006 10:05 am
Eastvane ok sorry.... wat is een nypmhe ? ennuh heb net ff mario gespeeld. n aantal links deden het niet sad . Wat ik me ook afvroeg welke spellen heb jij gemaakt ?( of was dat de bedoeling niet ? de enige di eik ge maakt heb en die online staat is mario en verder heb ik ze ergens anders weg gehaalt
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 27, 2006 10:07 am
tjah ik heb ook wel n spel alleen dat was een schoop opdracht en ziet er niet uit (expres afgeraffeld) t is gemaakt in director en de animaties zijn wel tof ( en t id/concept) liefeheersbeestjes die andere beestjes afknallen...... soort space infader like... mja door de slechte vormgeving ga ik het niet posten razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 27, 2006 10:10 am
Eastvane ok sorry.... wat is een nypmhe ? ennuh heb net ff mario gespeeld. n aantal links deden het niet sad . Wat ik me ook afvroeg welke spellen heb jij gemaakt ?( of was dat de bedoeling niet ? nymphe is een naam die ik vondt toen ik een naam zocht voor in mijn boek ik heb die naam ook gebruikt mijn boek staat hier ook op onder de naam Sannieh "Magie Wereld"
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 27, 2006 10:11 am
Eastvane tjah ik heb ook wel n spel alleen dat was een schoop opdracht en ziet er niet uit (expres afgeraffeld) t is gemaakt in director en de animaties zijn wel tof ( en t id/concept) liefeheersbeestjes die andere beestjes afknallen...... soort space infader like... mja door de slechte vormgeving ga ik het niet posten razz jamer maar be deankt voor de tip dat ze het niet deden ( heb het erstelt zo ver mogelijk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 27, 2006 10:22 am
heb net gegoogeled uit intresse maar kon t boek niet vinden :S. heb ik wel goed begrepen dat het Magie Wereld heet ?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 27, 2006 10:25 am
Eastvane heb net gegoogeled uit intresse maar kon t boek niet vinden :S. heb ik wel goed begrepen dat het Magie Wereld heet ? you silly silly boy ik bedoel hier in de guild gekkie onder het art en verhalen deel
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 27, 2006 10:42 am
rolleyes rolleyes blaugh Hey dat wist ik nie razz sorry. ga zo eens kijken smile . lukt t iemand om mij aan t werk te krijgen sad . k wil best graag werken word alleen zo veel afgeleid en blijf t een beetje uitstellen :S. als ik eenmaal bezig ben lukt de rest me zelf wel razz .
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 27, 2006 10:44 am
Eastvane rolleyes rolleyes blaugh Hey dat wist ik nie razz sorry. ga zo eens kijken smile . lukt t iemand om mij aan t werk te krijgen sad . k wil best graag werken word alleen zo veel afgeleid en blijf t een beetje uitstellen :S. als ik eenmaal bezig ben lukt de rest me zelf wel razz . wat voor werk???
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|