|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 1:03 pm
Jalkazar Blixtra Jalkazar Blixtra Jalkazar Blixtra Jalkazar Blixtra *ser hur han springer bakom kassan... * hehe.. *smyger efter* *suger på tummen av ren rädsla* *smyger upp bakom och ger honom en kram*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 1:09 pm
Blixtra Jalkazar Blixtra *ser hur han springer bakom kassan... * hehe.. *smyger efter* *suger på tummen av ren rädsla* *smyger upp bakom och ger honom en kram* Ahhhh *skrämd* .... redface .. hehe sweatdrop *kramar tebax*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 1:11 pm
Har ni röstat i min avatar contest? Inte??? Spring då genast och gör det. Både Miradjii och chibi_chan är med i finalen!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 1:16 pm
Jalkazar Blixtra Jalkazar Blixtra *ser hur han springer bakom kassan... * hehe.. *smyger efter* *suger på tummen av ren rädsla* *smyger upp bakom och ger honom en kram* Ahhhh *skrämd* .... redface .. hehe sweatdrop *kramar tebax* blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 1:18 pm
Blixtra Jalkazar Blixtra Jalkazar Blixtra *ser hur han springer bakom kassan... * hehe.. *smyger efter* *suger på tummen av ren rädsla* *smyger upp bakom och ger honom en kram* Ahhhh *skrämd* .... redface .. hehe sweatdrop *kramar tebax* blaugh *småskäms*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 1:28 pm
Jaja vi får lov å ses senare Ida (Blixtra)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 1:28 pm
Hej hej Monika hej på dej MonikAa
Den låten har ungefär - 1000 i äg..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 1:37 pm
Dogcamp Hej hej Monika hej på dej MonikAaDen låten har ungefär - 1000 i äg.. *spyr* stressed
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 1:47 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 1:55 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 1:57 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 2:10 pm
FrodoLouLou Dogcamp Hej hej Monika hej på dej MonikAaDen låten har ungefär - 1000 i äg.. *spyr* stressed ' Aa.. Visst e den förjävlig.. *Spyr ikapp*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 2:11 pm
Yannah Har ni röstat i min avatar contest? Inte??? Spring då genast och gör det. Både Miradjii och chibi_chan är med i finalen! Jag har redan röstat. blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 2:19 pm
Ni får gärna ge mig pengar så jag kan köpa ett bar byxor.. Behöver bara 150 gg till
Jag vet inte vart Avatar contest finns(Kalla mig n00b)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|