|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 25, 2004 5:21 am
I don't like the whole kissing event idea. >< *drar*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 25, 2004 5:22 am
Aranea Jag skulle kunna tänka mig lite till min quest? *se jättesnäll ut* okej. Hur mycket vill du ha?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TessiTuss Aranea Jag skulle kunna tänka mig lite till min quest? *se jättesnäll ut* okej. Hur mycket vill du ha? Så mycket du vill ge typ? razz heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
LMAO xd jag kysste mig själv!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 25, 2004 5:23 am
Aranea TessiTuss Aranea Jag skulle kunna tänka mig lite till min quest? *se jättesnäll ut* okej. Hur mycket vill du ha? Så mycket du vill ge typ? razz heart 7k?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 25, 2004 5:23 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 25, 2004 5:24 am
Daisuki_dai Ohayo gozarimasuuu!!! Det var s堬䮧e sedan sist.. crying *vinkar* Hej Hej!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 25, 2004 5:25 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TessiTuss Daisuki_dai Ohayo gozarimasuuu!!! Det var s堬䮧e sedan sist.. crying *vinkar* Hej Hej! Ah, hej theresa-senpai! ^__^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Aranea TessiTuss Aranea TessiTuss Aranea Jag skulle kunna tänka mig lite till min quest? *se jättesnäll ut* okej. Hur mycket vill du ha? Så mycket du vill ge typ? razz heart 7k? Jag blir j䴴eglad av det 3nodding Blir iofs j䴴eglad vad jag 䮠f岠f?idrag ^^ okej aja men eh jag ger dig 10k.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 25, 2004 5:26 am
TessiTuss Aranea TessiTuss Aranea TessiTuss Aranea Jag skulle kunna tänka mig lite till min quest? *se jättesnäll ut* okej. Hur mycket vill du ha? Så mycket du vill ge typ? razz heart 7k? Jag blir j䴴eglad av det 3nodding Blir iofs j䴴eglad vad jag 䮠f岠f?idrag ^^ okej aja men eh jag ger dig 10k. xd heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rofl..xD Jag kysste en admin!!! eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Daisuki_dai TessiTuss Daisuki_dai Ohayo gozarimasuuu!!! Det var s堬䮧e sedan sist.. crying *vinkar* Hej Hej! Ah, hej theresa-senpai! ^__^ Hur är det med dig då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|