|
|
|
|
Posted: Sat Dec 25, 2004 4:28 am
|
|
|
|
|
|
|
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 25, 2004 4:29 am
TessiTuss Memmi_Chan n宠som donera till mig s堪ag f岠r夠med Fairy Wings??? sweatdrop Hur mycket vill du ha d忛 hur mycket kan man få? sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 25, 2004 4:29 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 25, 2004 4:31 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 25, 2004 4:32 am
Memmi_Chan TessiTuss Memmi_Chan n宠som donera till mig s堪ag f岠r夠med Fairy Wings??? sweatdrop Hur mycket vill du ha d忛 hur mycket kan man få? sweatdrop högst 10k.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 25, 2004 4:33 am
OMFG! hela huset blev svart, snöar så mycket att el-ledningarna går sönder 3_3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 25, 2004 4:33 am
TessiTuss Memmi_Chan TessiTuss Memmi_Chan n宠som donera till mig s堪ag f岠r夠med Fairy Wings??? sweatdrop Hur mycket vill du ha d忛 hur mycket kan man få? sweatdrop högst 10k. Du är jätte snäll om du ge mig det! heart värdens underbaraste människa xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 25, 2004 4:34 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 25, 2004 4:35 am
*springer runt och sjunger* TessiTuss är snällast i världen, TessiTuss är snällast i världen xd *hoppar omkring* jag har råd!!! 3nodding surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 25, 2004 4:35 am
Zero-Egon OMFG! hela huset blev svart, snöar så mycket att el-ledningarna går sönder 3_3 Snö!?? domokun *kommer till dej*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 25, 2004 4:36 am
TessiTuss Memmi_Chan TessiTuss Memmi_Chan TessiTuss Memmi_Chan n宠som donera till mig s堪ag f岠r夠med Fairy Wings??? sweatdrop Hur mycket vill du ha d忛 hur mycket kan man få? sweatdrop högst 10k. Du är jätte snäll om du ge mig det! heart värdens underbaraste människa xd okej jag skickar dig 10k d宛 jag är så lycklig cry 4laugh heart xd biggrin *gråter glädje tårar*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 25, 2004 4:37 am
Nidder Zero-Egon OMFG! hela huset blev svart, snöar så mycket att el-ledningarna går sönder 3_3 Snö!?? domokun *kommer till dej* kom hit bara, det snöar som bara fan. igår var det sol och grönt gräs, idag snö snö snö domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 25, 2004 4:38 am
Zero-Egon Nidder Zero-Egon OMFG! hela huset blev svart, snöar så mycket att el-ledningarna går sönder 3_3 Snö!?? domokun *kommer till dej* kom hit bara, det snöar som bara fan. igår var det sol och grönt gräs, idag snö snö snö domokun JAG KOMMER OCKSÅ!!! eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|