|
|
|
|
Posted: Mon Jun 26, 2006 2:09 pm
ow ow ow blokjes weg, knie blessure, pols blessure. Komt wel weer goed, de hele zomer lekker traine en die blokkies komen vanzelf weer terug ^^ (Slappe lach schijnt ook te werken.. paar maal per dag)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 26, 2006 2:12 pm
The Forbidden Angel ow ow ow blokjes weg, knie blessure, pols blessure. Komt wel weer goed, de hele zomer lekker traine en die blokkies komen vanzelf weer terug ^^ (Slappe lach schijnt ook te werken.. paar maal per dag) help jij me dan met 2x per dag de slappe lach te krijgen XD ? dan ga ik vegeta like trainen ( ben t btje zat de slapste van t vrienden groepje te zijn terwijl ik toch echt 7 jaar de sterkste was/op tea-kwon-do heb gezeten.... sigh. Me conditie is wel erg achteruit gegaan.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 26, 2006 2:16 pm
Eastvane The Forbidden Angel ow ow ow blokjes weg, knie blessure, pols blessure. Komt wel weer goed, de hele zomer lekker traine en die blokkies komen vanzelf weer terug ^^ (Slappe lach schijnt ook te werken.. paar maal per dag) help jij me dan met 2x per dag de slappe lach te krijgen XD ? dan ga ik vegeta like trainen ( ben t btje zat de slapste van t vrienden groepje te zijn terwijl ik toch echt 7 jaar de sterkste was/op tea-kwon-do heb gezeten.... sigh. Me conditie is wel erg achteruit gegaan. De goeie kant, als je ooit de sterkste was heb je het wel in je en weet ik zeker dat je het terug ken krijgen wink Hmm wat ik erg lachwekkend vond.. de songtekst van dat liedje ehm "rampeneren" stressed crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 26, 2006 2:18 pm
hehehehe tjah k weet nie t is wel catchy ookal is rap niks voor mij razz mja k vind nie echt dat ali b kan rappen ( zal me uitgebreide mening voor me houden XD) blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 26, 2006 2:20 pm
Jah nee volgens mij deel ik de mening wel een beetje met je.. en ali b is niet de enigste, zeg gerust haast alle nederlandse rappers
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 26, 2006 2:26 pm
•♥• TIS ALI, TIS ALI. MET YESSER, MET YESSER. EN PARTYS...
blaugh xd Ik vind dat toch zo'n stuk teks hé!! •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 26, 2006 2:28 pm
lol nee dit dan: "Dat is goed voor vet verbranden."
Waar gaaaaat het in godsnaam over, dat is toch maf om in je rap te zingen lol
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 26, 2006 2:28 pm
hahahaha tjah t klinkt wel lekker fout razz . wat trouwens wel vervelend is t blijft gewoon de heletijd in me hoofd slingeren. best vervelend.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 26, 2006 2:31 pm
Mjah nadeel idd Heb de eerste keer dat ik die text en alles hoorde zo erg in een deuk gelegen.. tranen met tuiten
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 27, 2006 5:08 am
pffff laatste week van stage k verveel me dood, en begin me ook wat sneller te ergeren enz :S..... is der niet n manier om ff wat sneller door deze tijd te komen ??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 27, 2006 6:38 am
Dames en Heren
er is een nieuwe topic ge opend in het entertaimand forum genaamt " arcade Hal " u bent hier van harte welkom ondangs dat deze nog in de verbouwing zit
ook als je games hebt die je er graag tussen zou wilen hebben kun je het er alemaal kwijt
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 27, 2006 8:12 am