|
|
|
|
Posted: Fri Dec 24, 2004 3:54 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 24, 2004 3:55 pm
Chibi Strawberry ~Rufus-kun~ Chibi Strawberry ~Rufus-kun~ Chibi Strawberry Jetz: Because.. Jag ska köpa en AFK. domokun Men jag har fortfarande inte råd. razz Måste ha fler donatorer. And thanks both of you! whee Nemas Problemas.. hur mycket kvar till afk?mih. 24k?? *fundera p堡tt donera jan letter* hum hum.. men d堫ommer jag aldrig har r夠T.T..naww. donera inte om du sj䬶 beh? det. *klappa* Men du är nekkid!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 24, 2004 3:56 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 24, 2004 3:57 pm
~Rufus-kun~ Chibi Strawberry ~Rufus-kun~ Chibi Strawberry ~Rufus-kun~ Chibi Strawberry Jetz: Because.. Jag ska köpa en AFK. domokun Men jag har fortfarande inte råd. razz Måste ha fler donatorer. And thanks both of you! whee Nemas Problemas.. hur mycket kvar till afk?mih. 24k?? *fundera p堡tt donera jan letter* hum hum.. men d堫ommer jag aldrig har r夠T.T..naww. donera inte om du sj䬶 beh? det. *klappa* Men du är nekkid!heh.. joo. o___o;;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 24, 2004 3:58 pm
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Yeah. Amagad det var l䮧esen jag t䮫te p堤en @____@;; үps. Jag f?岠att det k䮮s jobbigt f?ig. sad Mmh. Menmen, det är ju sånt som händer. Går ju som sagt inte att vrida tillbaka tiden och ändra. razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 24, 2004 3:58 pm
Jetzudan Rebirth Mmh. Menmen, det är ju sånt som händer. Går ju som sagt inte att vrida tillbaka tiden och ändra. razz Ah. precis. rätt inställning. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 24, 2004 3:59 pm
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Mmh. Menmen, det är ju sånt som händer. Går ju som sagt inte att vrida tillbaka tiden och ändra. razz Ah. precis. rätt inställning. 3nodding Heh, probably razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 24, 2004 4:00 pm
Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Mmh. Menmen, det är ju sånt som händer. Går ju som sagt inte att vrida tillbaka tiden och ändra. razz Ah. precis. rätt inställning. 3nodding Heh, probably razz yeah. oo;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 24, 2004 4:01 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 24, 2004 4:02 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 24, 2004 4:04 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 24, 2004 4:05 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 24, 2004 4:06 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 24, 2004 4:07 pm
System message (Sat Dec 25, 2004 1:06 am)
We will be testing a new server for the next few minutes, during which time there might be short outages. Sorry for the inconvenience.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|