|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 24, 2004 2:30 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 24, 2004 2:34 pm
Beppo Beruru Sostrate Beppo Beruru oooooops X_x *springer o kollar om hon e ok* eeehm sorry sweatdrop *petar me ny pinne* lever du? Itsa...okay gonk xd *gnager lite på den nya pinnen* domokun *chompu* *kollar p堨enne gnagandes p堰innen* du vet att de e en vanlig pinne o inte en salt pinne va X_o <__< det vet jag mycket väl...*slutar bita på den och trollar fram en pepparkaka och börjar äta på den istället* ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 24, 2004 2:42 pm
Sostrate Beppo Beruru Sostrate Beppo Beruru oooooops X_x *springer o kollar om hon e ok* eeehm sorry sweatdrop *petar me ny pinne* lever du? Itsa...okay gonk xd *gnager lite på den nya pinnen* domokun *chompu* *kollar p堨enne gnagandes p堰innen* du vet att de e en vanlig pinne o inte en salt pinne va X_o <__< det vet jag mycket väl...*slutar bita på den och trollar fram en pepparkaka och börjar äta på den istället* ^^ eek magical trevor?!?!?!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 24, 2004 2:42 pm
*tittar igenom sina ritualer* OO;;;
PLEASE!! VART HAR DU TAGIT VÄGEN!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 24, 2004 2:44 pm
Chibi Strawberry *tittar igenom sina ritualer* OO;;; PLEASE!! VART HAR DU TAGIT VÄGEN!!! eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 24, 2004 2:46 pm
Beppo Beruru Chibi Strawberry *tittar igenom sina ritualer* OO;;; PLEASE!! VART HAR DU TAGIT VÄGEN!!! eek gonk !!! JAG BEHÖVER!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 24, 2004 2:46 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 24, 2004 2:48 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 24, 2004 3:01 pm
ska.. rita.. klart.. memmi.. och... itachi... först... -__-
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 24, 2004 3:16 pm
jahapp.. där la msn av också.. whatever. pratade ändå inte med någon. oO;;; så ingen kan gnälla på mig senare.. imor.. idag..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 24, 2004 3:18 pm
Chibi Strawberry ska.. rita.. klart.. memmi.. och... itachi... först... -__- Är det du som ritar dom där o.O?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 24, 2004 3:18 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 24, 2004 3:19 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 24, 2004 3:20 pm
~Rufus-kun~ Chibi Strawberry ska.. rita.. klart.. memmi.. och... itachi... först... -__- Är det du som ritar dom där o.O?jaa. oo;;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 24, 2004 3:21 pm
Chibi Strawberry ~Rufus-kun~ Chibi Strawberry ska.. rita.. klart.. memmi.. och... itachi... först... -__- Är det du som ritar dom där o.O?jaa. oo;; Du ritar fint ^^ har du många o rita till?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|