|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 15, 2007 8:28 am
[Sky-Angel] kittyocean Dat men ontevreden is over mijn bedrijf, kan gebeuren Dat ze ontevreden zijn over mijn service, kan gebeuren maar ik ben ontzettend klantgericht EN kruip door het stof voor die ^$^%(RBV&* Dat ze daarna nog een mail sturen om te klagen over mijn 'belachelijk tekortkomende en schandalige service' is JE REINSTE BULLSHIT! Ik ben pissed. Keep your distance if you want to live. Hmm, ik wil nog wat langer van mijn miezerige leven genieten.. * schuifelt voorzichtig achteruit*
Maar is wel *** zeg! Het is jammer dat je ze niet mag slaan, zal ik het voor je doen? xD GRAAG! evil
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 15, 2007 8:42 am
kittyocean [Sky-Angel] kittyocean Dat men ontevreden is over mijn bedrijf, kan gebeuren Dat ze ontevreden zijn over mijn service, kan gebeuren maar ik ben ontzettend klantgericht EN kruip door het stof voor die ^$^%(RBV&* Dat ze daarna nog een mail sturen om te klagen over mijn 'belachelijk tekortkomende en schandalige service' is JE REINSTE BULLSHIT! Ik ben pissed. Keep your distance if you want to live. Hmm, ik wil nog wat langer van mijn miezerige leven genieten.. * schuifelt voorzichtig achteruit*
Maar is wel *** zeg! Het is jammer dat je ze niet mag slaan, zal ik het voor je doen? xD GRAAG! evil Watch out! Evil Sky is coming to beat you up! (de klanten dan hè)
ONM: Sinds waneer komt de kat op mijn kamer? stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 15, 2007 8:48 am
[Sky-Angel] kittyocean [Sky-Angel] kittyocean Dat men ontevreden is over mijn bedrijf, kan gebeuren Dat ze ontevreden zijn over mijn service, kan gebeuren maar ik ben ontzettend klantgericht EN kruip door het stof voor die ^$^%(RBV&* Dat ze daarna nog een mail sturen om te klagen over mijn 'belachelijk tekortkomende en schandalige service' is JE REINSTE BULLSHIT! Ik ben pissed. Keep your distance if you want to live. Hmm, ik wil nog wat langer van mijn miezerige leven genieten.. * schuifelt voorzichtig achteruit*
Maar is wel *** zeg! Het is jammer dat je ze niet mag slaan, zal ik het voor je doen? xD GRAAG! evil Watch out! Evil Sky is coming to beat you up! (de klanten dan hè)
ONM: Sinds waneer komt de kat op mijn kamer? stare sinds je koekjes hebt?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 15, 2007 1:50 pm
kittyocean [Sky-Angel] kittyocean [Sky-Angel] kittyocean Dat men ontevreden is over mijn bedrijf, kan gebeuren Dat ze ontevreden zijn over mijn service, kan gebeuren maar ik ben ontzettend klantgericht EN kruip door het stof voor die ^$^%(RBV&* Dat ze daarna nog een mail sturen om te klagen over mijn 'belachelijk tekortkomende en schandalige service' is JE REINSTE BULLSHIT! Ik ben pissed. Keep your distance if you want to live. Hmm, ik wil nog wat langer van mijn miezerige leven genieten.. * schuifelt voorzichtig achteruit*
ONM: Sinds waneer komt de kat op mijn kamer? stare sinds je koekjes hebt? Koekjes? Waar? *kijkt om zich heen* Ik wil koekjes!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 15, 2007 2:38 pm
morgen naar TUdelft voor de opleiding industreel ontwerpen biggrin heb er zin in, ben heel benieuwd!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 16, 2007 1:54 am
Crisis!!! Heele veel relatie problemen aaaarghh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 16, 2007 8:11 am
Ik weet niet wat ik vanavond wil doehoeeen. Ik kan gaan poolen met mn homie's; clubben met m'n homie's; en chillen met m'n homies.
En dat vandaag een 8 voor een verhaal van 7 regels heb gekeregen. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 16, 2007 9:34 am
Waarom is mijn nieuwe huisgenoot zo'n creep? confused
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 16, 2007 10:41 am
OMM: vind je je naam via google op andersmans weblog. Blijkt het relelateerd te zijn aan je werk. Is de klant niet tevreden over de afhandeling. Lees je de rest van zijn blog....
OI WAT EEN LOSER! Geen wonder dat hij nooit tevreden is! Zoals hij bedrijven mailt....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 16, 2007 10:42 am
echt niets boeiends.. weekend.. rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 16, 2007 10:43 am
Uumie-chan Waarom is mijn nieuwe huisgenoot zo'n creep? confused Omdat hij een obsessie voor jou heeft. Omdat hij stiekem coke snuift. Omdat hij nogal sadistische ideen heeft. Omdat hij liever alleen is. Omdat hij een vampier is. Omdat hij degene is die klaas bruinsma liquideerde. Omdat hij vroeger priester was. Welke allemaal? Sorry. lol
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 16, 2007 10:44 am
kiek morgen naar TUdelft voor de opleiding industreel ontwerpen biggrin heb er zin in, ben heel benieuwd! Awesome. Da's echt een te coole opleiding =O. "jaloers"
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 16, 2007 10:46 am
Kaz!nsky Uumie-chan Waarom is mijn nieuwe huisgenoot zo'n creep? confused Omdat hij een obsessie voor jou heeft. Omdat hij stiekem coke snuift. Omdat hij nogal sadistische ideen heeft. Omdat hij liever alleen is. Omdat hij een vampier is. Omdat hij degene is die klaas bruinsma liquideerde. Omdat hij vroeger priester was. Welke allemaal? Sorry. lol oh ..my god -.-'' da's wel heeeeel ver gezocht he razz misschien 1 van de 6 ipv 7.. vampieren zijn wel stoer cool maar hij kan ook gewoon nie weten hoe hij met jou in huis moet samenwonen razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 16, 2007 10:48 am
binnekort naar maastricht -.-'' opendag bekijken..TU is echt te moeilijk voor mij -.-''
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 16, 2007 11:41 am
Chibi-Ank Kaz!nsky Uumie-chan Waarom is mijn nieuwe huisgenoot zo'n creep? confused Omdat hij een obsessie voor jou heeft. Omdat hij stiekem coke snuift. Omdat hij nogal sadistische ideen heeft. Omdat hij liever alleen is. Omdat hij een vampier is. Omdat hij degene is die klaas bruinsma liquideerde. Omdat hij vroeger priester was. Welke allemaal? Sorry. lol oh ..my god -.-'' da's wel heeeeel ver gezocht he razz misschien 1 van de 6 ipv 7.. vampieren zijn wel stoer cool maar hij kan ook gewoon nie weten hoe hij met jou in huis moet samenwonen razz Et kan toch? De helft van alle kunst studenten snuift coke tegenwoordig.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |