Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
~Chatterbox~ Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 338 339 340 341 342 343 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

QYDrop

PostPosted: Mon Jun 26, 2006 11:43 am

Eastvane
QYDrop
Eastvane
QYDrop
Eastvane
rofl, gast ik zei niet dat je het een gif moest maken XD. maar als je een spel maakt bestaat t meestal uit gifjes ( als je sprites gebruikt) kijk naar gaia towns, daar zijn ook gifjes voor gebruikt en is gemaakt met dat ''algemene flash''

dat je met gifjes geen game kan maken weet ik (doe multi-media remember)
maar je kan ze wel in het maken van t spel gebruiken. Althans, bij de meeste game design programma's dan. Ik wil hiermee NIKS afkraken ofzo dus vat het niet beledigend op.

Overigens kewl dat je je eigen geprogrammeerde programma dervoor heb.
Respecteer flash alleen ook pl0x. t is niet bepaald n ammateur programma ^^.

ik spreek je niet tegen , maar ik zou ook geen idee ********* wat voor´n spel je met een gaia " cheracter " zou moeten maken

tjah t probleem is in flash kan ik t nie ( ben nie zo goed in action scripting)
en met Director kan ik t wel alleen zou ik er te lang over doen. mja t zou me wel vet lijken om n adpe spelletje te maken om bv verschillende personages te helpen ( 2d dus) door uhm weet ik veel wat tedoen razz .

mja mischien in de toekomst smile .

ik zal wel eens eve kijken ik heb wel een kenis die vet goed is in flash

mocht ie t wat vinden zou ik best betrokken willen worden bij t bedenken van t concept de art en een klein beetje bij de uitvoering. denk alleen dat er wel meer mensen nodig zijn mocht dit doorgaan razz .

er is een plan ge weest om een rpg te maken aleen dat is neit geluck om dat het samle ge stelde team niet in de geplande tijd kon en we op het gegeven momend met te wijnig waren , maar als het er van kom thoor je van me
PostPosted: Mon Jun 26, 2006 12:31 pm

Is dit een leuke poststyle?

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

QYDrop

PostPosted: Mon Jun 26, 2006 12:43 pm

Darlaa

euh.... beetje roze .... maar is niet verkeerd zeg maar maar ik denk dat het mooier is als je het helemaal links van de post en helemaal rechts hebt en dan de tekst in het midden
PostPosted: Mon Jun 26, 2006 12:45 pm

QYDrop
Darlaa

euh.... beetje roze .... maar is niet verkeerd zeg maar maar ik denk dat het mooier is als je het helemaal links van de post en helemaal rechts hebt en dan de tekst in het midden

mee eens ^_^ Of gecentreerd. En zelf zou ik een iets minder harde roze kleur kiezen

Maar verder is het ultimate Kawaiiness!!!

kittyocean
Captain

QYDrop

PostPosted: Mon Jun 26, 2006 12:48 pm

QYDrop
ik heb er ook aan ziten denken om een topic aan te maken waar een aantal speletjes in staan , maar ik denk dat ik eerst maar evne om toestem vraag daar over bij de chef

heeft iemand enig bezwaar tegen een game topic , zo nee : waar zou ik hem moeten plaatsen denken jullie en hoe moed ik het dan noemen
PostPosted: Mon Jun 26, 2006 12:50 pm

kittyocean
QYDrop
Darlaa

mee eens ^_^ Of gecentreerd. En zelf zou ik een iets minder harde roze kleur kiezen

Maar verder is het ultimate Kawaiiness!!!

^_^ heart ben gek op roze XD ik vind het zelf altijd wat vervelend lezen als tekst gecentreert is en dan ziet het begin en eind ding er ook niet goed uit daarbij wil ik liever dat het direct bij de tekst hoort.. ik weet niet vind het anders wat spammerig overkomen.

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Mon Jun 26, 2006 1:04 pm

QYDrop
QYDrop
ik heb er ook aan ziten denken om een topic aan te maken waar een aantal speletjes in staan , maar ik denk dat ik eerst maar evne om toestem vraag daar over bij de chef

heeft iemand enig bezwaar tegen een game topic , zo nee : waar zou ik hem moeten plaatsen denken jullie en hoe moed ik het dan noemen

Oh nouja dan andwoord ik maar ^_^;
Game topics in het entertainment forum, er zijn er al een paar over een aantal specifieke games, wou je een globale beginnen? let wel dat als je over een specifieke game wil praten het genoeg discussie vermogen moet hebben anders kun je ook een algemene maken.
PostPosted: Mon Jun 26, 2006 1:13 pm

Darlaa
QYDrop
QYDrop

Game topics in het entertainment forum, er zijn er al een paar over een aantal specifieke games, wou je een globale beginnen? let wel dat als je over een specifieke game wil praten het genoeg discussie vermogen moet hebben anders kun je ook een algemene maken.

ik beboelde ijgen lijk een leterlijke game topic ( waar je spellen k**t spellen )

QYDrop

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Mon Jun 26, 2006 1:20 pm

QYDrop
Darlaa
QYDrop
QYDrop

ik beboelde ijgen lijk een leterlijke game topic ( waar je spellen k**t spellen )

o.o spellen in de topic zelf of links naar die spelletjes? *wordt nieuwschierig*

hoe dan ook het entertainmentforum zal de juiste plek zijn zolang het geen onzin spelletjes zijn. ^_^
PostPosted: Mon Jun 26, 2006 1:25 pm

Misschien blaast het wel wat leven in het Games Forum in!!!!

kittyocean
Captain

QYDrop

PostPosted: Mon Jun 26, 2006 1:33 pm

Darlaa
QYDrop
Darlaa
QYDrop
QYDrop

o.o spellen in de topic zelf of links naar die spelletjes? *wordt nieuwschierig*

hoe dan ook het entertainmentforum zal de juiste plek zijn zolang het geen onzin spelletjes zijn. ^_^

denk het niet
ik heb nog geen idee ik het ga noemen en zo maar begin morgen wel
PostPosted: Mon Jun 26, 2006 1:34 pm

kittyocean
Misschien blaast het wel wat leven in het Games Forum in!!!!

laten we het hopen

QYDrop

kittyocean
Captain

PostPosted: Mon Jun 26, 2006 1:46 pm

en ik heb nog steeds niets interessants te melden vandaag XD
PostPosted: Mon Jun 26, 2006 2:00 pm

* btje ge demotiveerd door t fitnessen. pfffff me blokjes zijn weg sad ..... mischien heb k knie blesure, en pijn in me pols.... mensen wat is er met me aan de hand X_X... * besluit maandag de dokter eens te bezieken(bezoeken)

Digipyro

Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 338 339 340 341 342 343 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games