|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 12:35 pm
Tack alla mina små älsklingar som cut off era quotes. heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 12:35 pm
Jalkazar med ganska menar jag att yoshi's käkar upp svampar xp HAHAHAHA!! sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 12:36 pm
Blixtra QuicK_SilveR *smyger fram till grönsakerna och se nått runt* *drar försiktigt en katana och hoppar fram och hugger* scream SMYG INTE SÅDÄR!!!! cool varför då... jag gillar och smyga... xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 12:36 pm
Silence_P jiminijon det var inte jag..*vissla* xd xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 12:37 pm
Silence_P FrodoLouLou äh..........ta eb till jordgubbe! *trycker in ett krusbär som legat i fickan några dagar i din mun* 3nodding *Äter upp den för o inte verka oförskämd* Hmmm.. Jättegott.. *Gör en konstig min för varje tugga* xd OO så bla whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 12:38 pm
QuicK_SilveR *smyger fram till grönsakerna och se nått runt* *drar försiktigt en katana och hoppar fram och hugger* scream ååh.. det var ju bara en melon... *tar och käkar upp den*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 12:38 pm
FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou äh..........ta eb till jordgubbe! *trycker in ett krusbär som legat i fickan några dagar i din mun* 3nodding *Äter upp den för o inte verka oförskämd* Hmmm.. Jättegott.. *Gör en konstig min för varje tugga* xd OO så bla whee *Sätter sig o äter sin smälta choklad med en sked* xd Vill du ha??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 12:40 pm
Blixtra *ligger fortfarande av svimmad inne på Ica* *häller 2 l billig euroshoper skit på henne*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 12:40 pm
QuicK_SilveR Blixtra QuicK_SilveR *smyger fram till grönsakerna och se nått runt* *drar försiktigt en katana och hoppar fram och hugger* scream SMYG INTE SÅDÄR!!!! cool varför då... jag gillar och smyga... xd Därför!! Jag säger så!! razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 12:41 pm
Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou äh..........ta eb till jordgubbe! *trycker in ett krusbär som legat i fickan några dagar i din mun* 3nodding *Äter upp den för o inte verka oförskämd* Hmmm.. Jättegott.. *Gör en konstig min för varje tugga* xd OO så bla whee *Sätter sig o äter sin smälta choklad med en sked* xd Vill du ha?? *stirrar lite på chokladen*..... stare .................oki ^-^ *sätter sig brevid*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 12:42 pm
Jalkazar Blixtra *ligger fortfarande av svimmad inne på Ica* *häller 2 l billig euroshoper skit på henne* Uääääääääääääääääääääääääääääääääääää!!!!! DÖ!! scream stressed
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 12:43 pm
FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou äh..........ta eb till jordgubbe! *trycker in ett krusbär som legat i fickan några dagar i din mun* 3nodding *Äter upp den för o inte verka oförskämd* Hmmm.. Jättegott.. *Gör en konstig min för varje tugga* xd OO så bla whee *Sätter sig o äter sin smälta choklad med en sked* xd Vill du ha?? *stirrar lite på chokladen*..... stare .................oki ^-^ *sätter sig brevid* *Ger henne en sked* Lite varmt bara men de går o äta! xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 12:44 pm
Blixtra Jalkazar med ganska menar jag att yoshi's käkar upp svampar xp HAHAHAHA!! sweatdrop dom är EVIL
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 12:44 pm
Jalkazar Blixtra *ligger fortfarande av svimmad inne på Ica* *häller 2 l billig euroshoper skit på henne* Ghahahahahaaaaahahahaaaa!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|