|
|
|
|
Posted: Mon Dec 19, 2005 9:08 am
*big eyes, evil grin*
lemme help Sandolean...
Waaaaah, hoe gaat hij het doen? vertel, vertel, vertel blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 19, 2005 10:49 am
MUAHAHAHAHA! Geheeeeeeeimpje!!!
Wat denk je dat ie gaat doen???!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 19, 2005 10:57 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 19, 2005 11:06 am
kittyocean MUAHAHAHAHA! Geheeeeeeeimpje!!! Wat denk je dat ie gaat doen???! eerste gedachte: mes... maar dat is te makkelijk bij zo'n vent. tweede gedachte: of toch niet. het is een jager, niet de prooi. hij weet hoe het is om te jagen, maar niet hoe het is om op gejaagd te worden. derde gedachte: sluit zich sort of aan bij de gang. vierde gedachte: wat een domme derde gedachte >.< final: sandolean vermoord hem niet, hij pleegt verraad aan de evil lord (wordt zelf vermoordt). en de hunter gaat eraan door de wolf. rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 19, 2005 11:22 am
Oooooo! Wat een interessante gedachtes!
Wat denken jullie: wat is Sandolean's stijl?
Zal Sandolean hem tot een face to face combat uitdagen? Of laat hij het anderen opknappen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 21, 2005 3:55 am
kittyocean Oooooo! Wat een interessante gedachtes! Wat denken jullie: wat is Sandolean's stijl? Zal Sandolean hem tot een face to face combat uitdagen? Of laat hij het anderen opknappen? Sorry Ik heb geen fantasie (vraag maar aanmijn basisschoollerares stare )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 21, 2005 3:56 am
Maar hij is gemeen, maar heeft erg grote trots die dus ok snel gelkrenkt is..Hij zal daarom iets willen doen dat dat weer goed maakt; zoiets als eerherstel..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 21, 2005 9:44 am
Ice-kit kittyocean Oooooo! Wat een interessante gedachtes! Wat denken jullie: wat is Sandolean's stijl? Zal Sandolean hem tot een face to face combat uitdagen? Of laat hij het anderen opknappen? Sorry Ik heb geen fantasie (vraag maar aanmijn basisschoollerares stare ) iedereen heeft fantasie, het moet alleen even om het hoekje komen kijken wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 21, 2005 1:40 pm
Ice-kit Maar hij is gemeen, maar heeft erg grote trots die dus ok snel gelkrenkt is..Hij zal daarom iets willen doen dat dat weer goed maakt; zoiets als eerherstel.. Kijk eens aan....zie je nou wel dat je het kan =D Je kent Sandolean al een beetje, dus kun je hem ook een beetje voorspellen.... Hehe =D Maar of het uitkomt.....Misschien verrast hij je wel =D Ik zal morgen proberen weer een nieuwe ep te plaatsen smile (met fanart gaat alles sneller XD)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 22, 2005 2:02 am
kittyocean Ice-kit Maar hij is gemeen, maar heeft erg grote trots die dus ok snel gelkrenkt is..Hij zal daarom iets willen doen dat dat weer goed maakt; zoiets als eerherstel.. Kijk eens aan....zie je nou wel dat je het kan =D Je kent Sandolean al een beetje, dus kun je hem ook een beetje voorspellen.... Hehe =D Maar of het uitkomt.....Misschien verrast hij je wel =D Ik zal morgen proberen weer een nieuwe ep te plaatsen smile (met fanart gaat alles sneller XD)nou weet ik wat ik vergeten ben... ninja Zachie ik kom er aan ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 22, 2005 2:06 am
Verkeerde serie, maar ach, ook leuk XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 22, 2005 10:30 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 23, 2005 9:07 am
All gazed up, looking at the high stone pillars in the middle of the lake. They hadn't noticed it when they had said good bye to the horses, but now they say it. And they were among them. And they felt so small.
?? saw ?? ^_^
Oh High Ones... spannend!!! ontvoerd, bijna verdronken, what next? >.< surfen over lava? xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 23, 2005 11:12 am
Bedankt! En oops, typo XD Ach, zolang je maar geniet! Surfen over Lava...... mmm..... nu nog een vulkaan zoeken =D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|