|
|
|
|
Posted: Wed Oct 06, 2004 1:50 pm
- ont i ryggen xp - massa läxor
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 06, 2004 2:05 pm
- har ont i ryggen. (behöver sträcka ut den ordentligt) - har tråkigt på universitetet. - har börjat tycka att det är tråkigt att laga mat. (det skapar för mkt .. disk.) - hårddisken är full. (kan inte tanka mer anime gonk ) - har tråkigt. trots gaia. depression? - känner mig ensam i min lägenhet. - har kamrater men inga vänner på universitetet. - börjar redan få ångest för att jag inte kommer hitta på något att köpa .. åt min bror som fyller 30. - fma har ett mysko slut. *hatar* - kommer ha ont tid för en labb på fredag. (har tåg att passa) - min dvd-brännare kommer inte förrän den 25?
+ ska möta trevliga personer på fredag. + ska leka präst. (jag älskar att vara något som får folk att undra hur det .. hänger ihop (är ingen ängel)) + lyssnar på fma-musik (ready steady go) + kan bränna ut lite saker på skivor. (kan tanka mer) + har beställt datordelar. + matematiken är lätt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 07, 2004 6:38 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 07, 2004 1:07 pm
- har mängder med saker att göra men ingen ork till det. - letade i tre affärer efter ett visst plagg i min storlek. fanns ingenstans. - har mkt att diska. - ångesten växer. - kommer ha mer disk när jag kommer tillbaka efter helgen.
+ ska träffa roligt folk i helgen. + fick billiga resor med sj (!) + mår bra.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 07, 2004 2:34 pm
+ Glad överaskning att Hopey ringde precis när jag kommit hem från träningen ^^ + Längtar till lördag.. heart + God mat på skolan imorgon! ^^
- Har prov imorgon, i ett ämne som jag har ett säkert IG i.. Och jag har inte läst på till det.. crying - Gjorde Valgarv arg/sur.. Bara för att jag har världens sämsta minne, och det tror han inte på.. - Vänner glider ifrån mig.. - Saknar en speciell person jättemycket..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 07, 2004 3:04 pm
+ Kom just hem. o.O + Hade roligt i Ullared. razz + Hade roligt i Västerås också. whee
- Jag känner fortfarande gungningarna från 60 mils bussturen idag. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 07, 2004 3:09 pm
Chibi Strawberry + Kom just hem. o.O + Hade roligt i Ullared. razz + Hade roligt i Västerås också. whee - Jag känner fortfarande gungningarna från 60 mils bussturen idag. sweatdrop var du i västerås o.o' du borde sagt det biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 07, 2004 3:09 pm
Chibi_Chocobo Chibi Strawberry + Kom just hem. o.O + Hade roligt i Ullared. razz + Hade roligt i Västerås också. whee - Jag känner fortfarande gungningarna från 60 mils bussturen idag. sweatdrop var du i västerås o.o' du borde sagt det biggrin o.O Jag var där hur länge som helst. sweatdrop Kanske det.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 07, 2004 10:28 pm
+ Bara 31 timmar kvar.. heart + Som jag sa förut, god mat i skolan idag whee + Läst på lite mer till provet idag
- Åt Marie Kex till frukost.. gonk - Är trött, vill stanna hemma.. - Fryser, vill ligga i sängen..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 08, 2004 1:44 am
Chibi Strawberry Chibi_Chocobo Chibi Strawberry + Kom just hem. o.O + Hade roligt i Ullared. razz + Hade roligt i Västerås också. whee - Jag känner fortfarande gungningarna från 60 mils bussturen idag. sweatdrop var du i västerås o.o' du borde sagt det biggrin o.O Jag var där hur länge som helst. sweatdrop Kanske det. men, vad gjorde du här egentligen? nästa gång får du säga till x)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 08, 2004 2:34 am
Chibi_Chocobo Chibi Strawberry Chibi_Chocobo Chibi Strawberry + Kom just hem. o.O + Hade roligt i Ullared. razz + Hade roligt i Västerås också. whee - Jag känner fortfarande gungningarna från 60 mils bussturen idag. sweatdrop var du i västerås o.o' du borde sagt det biggrin o.O Jag var där hur länge som helst. sweatdrop Kanske det. men, vad gjorde du här egentligen? nästa gång får du säga till x) Han som körde bussen ville ha en lång paus. o.O Så vi bara gick omkring och tittade lite. xp Nästa gång? o.o Om det blir nån nästa gång så kanske jag säger till. whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 08, 2004 3:12 am
+ Fick gå hem från skolan och jobba + Fredag idag + Imorrn ska jag åka och bada
- Är fortfarande deppig - Ingen är inne på msn
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 08, 2004 4:12 am
-är sjuk -ska till doktorn -har massa läxor
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 08, 2004 4:25 am
+ mår bättre än vad jag gjort på länge + fick gå hem och jobba med mitt musikarbete
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|