Welcome to Gaia! ::

Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Back to Guilds

Reply Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild
Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 31 32 33 34

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

25%
 25%  [ 14 ]
18%
 18%  [ 10 ]
En nuku koska en saa unta vaikka tahtoisinkin...
42%
 42%  [ 23 ]
12%
 12%  [ 7 ]
Total Votes : 54

Liffy Glitter

PostPosted: Mon Apr 27, 2009 3:18 pm

Täs joku aika sitten tapahtui aika mielenkiintoinen juttu... tai itselleni ainakin uusi kokemus.

Heräsin, ja huomasin helvetin ison (kämmentä suuremman, ja jalkoja ei lueta) ruipelon hämähäkin/lukin ryömivän kohti pimeydessä (ja ihan selvästi siis näin, ei ollut mikään hiuskiehkura silmien edessä tai joku äkillinen sivusilmällä nähty kuva). Sain hepulin ja viskasin peiton sen päälle ja hakkasin ja rusensin, ja yritin koota itseäni. Parempi puolisko heräsi siinä vaiheessa ja kysyi mitä ihmettä minä puuhaan. "Ötökkä, joku hel-vetin iso ötökkä...", avasin varovasti peittomytyn mutta kuulin sen jalkojen rapinaa joten viskasin peiton takaisin ja hyppäsin äkkiä ylös sängystä ja pistin valot päälle ja rupesin tutkimaan peittoa ja siinä vaiheessa poikakaverikin nousi avuksi.

Olin ihan varma että se oli karannut naapurin kiinalaisilta biggrin

Jossain vaiheessa sitten järki alkoi pelata... että jos se hämähäkki oli niin jättimäinen niin miten sitä ei näin pienestä huoneesta löydä ja miksi helvetissä sen kokoinen otus edes lähtisi ulos kylmään (silloin oli vielä ihan kovat pakkaset ja viima) ja jos lähtisi niin miten pitkään olisi muka selvinnyt...
...no, en nukkunut sinä yönä enää.
PostPosted: Sun May 17, 2009 5:10 am

Näin unta Twilight-sarjasta, vaikka en ole lukenut tai kattonut elokuvaa eek
Piti varastaa jotain niiden isosta kartanosta. Siel oli ainakin se vampyyri poika...

Muuten nukun jotain 9-8 tuntia ja näen outoja unia^^

LadyDerethia

5,700 Points
  • Peoplewatcher 100
  • Autobiographer 200
  • Money Never Sleeps 200

Liffy Glitter

PostPosted: Wed Jun 10, 2009 10:43 am

Hm, minäkin näen unta Twilightista. Jostain syystä unissani luen sitä kirjaa ja olen sitten ihan järkyttynyt kun se ei olekaan huono. En siis ole lukenut sitä, elokuvaa katsonut vähän yli puolivälin. Uteliaisuus kasvaa päivittäin, pakko kai raahata takamuksensa kirjastoon ja hoitaa homma pois päiväjärjestyksestä että pääsee uneksimaan muustakin, hehe.

Siitä tietää että kesä tulee kun unirytmi on taas ihan normaali eikä tietoakaan mistään valvomisputkista ja "voi ei kaks tuntii aikaa nukkuu ennen kouluu hihi"... hukkaan heitetty elämä.

Ja uusin lempparinukahtamiskeinoni on jättää televisio päälle, uni sekoittuu sitten siihen mitä sieltä kulloinkin tulee. Tai oikeastaan tämä toimii parhaiten päiväunien kanssa.
Ei ole ihan aina kivaa sitten kun on jokin teurastuselokuva pyörimässä, mutta...
PostPosted: Sat Jul 04, 2009 11:33 am

Näin viime yönä unta, jossa juoksin Madonnan kanssa karkuun sitä uuden Star Trek -elokuvan hirviötä siellä samaisella jääplaneetalla. Alkaa vähitellen se elokuussa tuleva konsertti näkyä psyykkeessä. sweatdrop

Voyagerious

Carmen LaVihta

PostPosted: Sun Jul 05, 2009 1:44 pm

Olisiko enneuni--> unessani oli tasavallan presidentin vastaanotolla, ja suureksi yllätyksekseni Tarjalla oli uudenlainen look: hiukset ylsivät miltei hartioihin, ja olivat väriltään mustat,joissa oli kultaisia raitoja. eek Olivat itseasiassa ihan kivan näköiset siinä unessa...
PostPosted: Fri Jan 22, 2010 10:34 am

Pari kuukautta sitten kesälomalla näin aikas kummallisen unen. Tai ainakin se oli omasta mielestäni outo, päättäkää te.

Eli, olin sisällä lukemassa Taskarin uusinta, kun takapihalta kuulu yhtäkkiä hirvee päräys. Menin kattomaan mitä tapahtu ja yllätyksekseni huomasin että takapihan kukkapenkkiin oli ilmestynyt kaatopaikkakunnossa oleva, oveton metsänvihreä 90-vuosimallin Mazda, joka haisi kuin jokin olisi kuollut sen sisuksissa.

Yhtäkkiä äitini ilmestyi auton takaa ja käski tehä Mazdaan uuet istuimet. En tiä miks, mut hei, täähän oli uni. Odd things happen.

No, olin nostamassa pelkääjän paikkaa ulos autosta kun talosta alkaa kuulua hirveetä jumputusta. Juoksen kattoon "WTF is going on"- tyyliin paikkoja ja pian kuulen että melu tulee mun omasta huoneesta. Menen paikan päälle ja huomaan, että Quentin Tarantino pelaa mun koneella Civilization 4:ta.

Sitten seuraa kiivasta keskustelua ja vähän ajan päästä me mennään etupihalle. Kadulla oottaa Tarantinon oma yksityislentokone, me mennään koneeseen, lennetään Los Angelesiin ja mennään lopulta valtavaan oopperasaliin kattomaan Kung Fu Panda.

Jotain onko minussa vialla, yes?

Turpentity

Dapper Stalker

7,600 Points
  • Signature Look 250
  • Forum Sophomore 300
  • Pie For All! 300

LamppuKioski

PostPosted: Wed Feb 03, 2010 6:06 am

On tullut ajateltua tuota unen määrää omalla kohdalla. Siitä lähtien, kun koulussa tuli kyhättyä ryhmäesitelmä unesta, on alkanut huolestuttaa oma opiskelu(omaksi osaksi esitelmää kun sattui unen aikainen aivotoiminta, muisti ja oppiminen). Alle kuuden tunnin yöunet kun voivat suuresti hankaloittaa oppimista tai estää sen kokonaan. sweatdrop
PostPosted: Fri Feb 12, 2010 1:07 am

Yhden todella siistin unen näin tässä eräs yö.

Sellainen, että elämäni alkoi alusta. Tai siis, istuin vain kotikylän järven rannalla laiturilla joku oranssi kukkamekko päälläni (nätti lämmin kesäilta jne.) ja ihmettelin missä olin. Minulla ei ollut nimeä tai kotia tai mitään.
Sitten joku tyyppi, en muista oliko tuttu vai ihan satunnainen unihahmo, tuli paikalle juttelemaan, antoi uuden nimen ja kertoi päivityksen maailman tilanteeseen ja missä olen.

Se oli kamalan vapauttavaa.

Toinen. Ostin tässä syksyllä luonnoslehtiön, ja ensimmäisellä sivulla on aurinkolasipäinen puku päällä kulkeva todella pitkät rastat omaava herra. Se tyyppi on muutaman kerran tullut uniini, ja hän on erittäin ERITTÄIN rietas ja limainen naistenjahtaaja. Nyt tulee aina typerä virne naamalle jos lehtiön ensimmäistä sivua vilkaisen.

Liffy Glitter

wic

Brutal Witch

PostPosted: Sun Feb 14, 2010 3:37 pm

Nyt olen kaverini kanssa pelaamassa Silent Hill nelosta. Olemme jo ainakin puolivälissä. Näin viimeönä sellaista unta, että Walter Sullivan jahtasi minua. Eileen oli tietysti myös mukana. surprised
Reply
Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 31 32 33 34

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces