|
|
|
|
Posted: Mon May 16, 2005 11:08 am
kittyocean Zakou Nenharma kitty ik zat net die entry in ReU te leze en ik snap er niet ech veel van sweatdrop ReU? Wat is dat? En wie de Mascotte wordt............. tja, dat wordt een verassing! dat staat toch in de guild suggestie thread? of wordt het echt een verassing wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 16, 2005 11:09 am
Darlaa kittyocean Zakou Nenharma kitty ik zat net die entry in ReU te leze en ik snap er niet ech veel van sweatdrop ReU? Wat is dat? En wie de Mascotte wordt............. tja, dat wordt een verassing! dat staat toch in de guild suggestie thread? of wordt het echt een verassing wink Tja, maar hoe ziet ze er uit? En wat wordt haar naam? =P
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 16, 2005 11:09 am
Shin Asuka kittyocean Zakou Nenharma kitty ik zat net die entry in ReU te leze en ik snap er niet ech veel van sweatdrop ReU? Wat is dat? En wie de Mascotte wordt............. tja, dat wordt een verassing! ik snap hem al... mascotte is de persoon die hier de opdrachten gaat posten enzo?! why is it a girl... because girls are weak >> << *runs away* waarom denk je dat het een girl wordt?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 16, 2005 11:10 am
kittyocean Zakou Nenharma kitty ik zat net die entry in ReU te leze en ik snap er niet ech veel van sweatdrop ReU? Wat is dat? En wie de Mascotte wordt............. tja, dat wordt een verassing! Regels en Update >.<;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 16, 2005 11:10 am
Shin Asuka kittyocean Zakou Nenharma kitty ik zat net die entry in ReU te leze en ik snap er niet ech veel van sweatdrop ReU? Wat is dat? En wie de Mascotte wordt............. tja, dat wordt een verassing! ik snap hem al... mascotte is de persoon die hier de opdrachten gaat posten enzo?! why is it a girl... because girls are weak >> << *runs away* *throws kitchen sink*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 16, 2005 11:11 am
kittyocean Darlaa kittyocean Zakou Nenharma kitty ik zat net die entry in ReU te leze en ik snap er niet ech veel van sweatdrop ReU? Wat is dat? En wie de Mascotte wordt............. tja, dat wordt een verassing! dat staat toch in de guild suggestie thread? of wordt het echt een verassing wink Tja, maar hoe ziet ze er uit? En wat wordt haar naam? =P eh, sweatdrop dat meisje uit je sig toch?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
*gets hit* X___X het wordt toch wel een girl he?! of heb ik het verkeerd gelezen X_X
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
kittyocean Darlaa kittyocean Zakou Nenharma kitty ik zat net die entry in ReU te leze en ik snap er niet ech veel van sweatdrop ReU? Wat is dat? En wie de Mascotte wordt............. tja, dat wordt een verassing! dat staat toch in de guild suggestie thread? of wordt het echt een verassing wink Tja, maar hoe ziet ze er uit? En wat wordt haar naam? =P hmmm, lijkt ze misschien op Gaya
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 16, 2005 11:12 am
Zakou Nenharma kittyocean Zakou Nenharma kitty ik zat net die entry in ReU te leze en ik snap er niet ech veel van sweatdrop ReU? Wat is dat? En wie de Mascotte wordt............. tja, dat wordt een verassing! Regels en Update >.<; Oh, dat =D Nu snap ik heb. Dacht al XD Kort samengevat: - er komen meer mods - Die mods worden wel eerst geinterviewed - Er komt een mascotte - De mascotte kan ook posten - Ze post dan bv opdrachten - Ook geeft zij de prijzen van de Guild weg - De mensen in de Guild moeten wel meehelpen met gold en andere prijzen te verzamelen Duidelijke? XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 16, 2005 11:13 am
Shin Asuka *gets hit* X___X het wordt toch wel een girl he?! of heb ik het verkeerd gelezen X_X Idd, een meisje ^_^ Als dat mascotte gedoe leuk wordt, en goed loopt, kunnen we altijd een tweede mascotte nemen. Een vriendje ofzo ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 16, 2005 11:13 am
Shin Asuka *gets hit* X___X het wordt toch wel een girl he?! of heb ik het verkeerd gelezen X_X ja maar als er mannelijke mod's komen moeten die misschien ook met een meisje posten :p
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 16, 2005 11:14 am
kittyocean Idd, een meisje ^_^ Als dat mascotte gedoe leuk wordt, en goed loopt, kunnen we altijd een tweede mascotte nemen. Een vriendje ofzo ^_^ w00t een JONGEN... xd blaugh *gaat weer dood liggen* X_X
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kittyocean Zakou Nenharma kittyocean Zakou Nenharma kitty ik zat net die entry in ReU te leze en ik snap er niet ech veel van sweatdrop ReU? Wat is dat? En wie de Mascotte wordt............. tja, dat wordt een verassing! Regels en Update >.<; Oh, dat =D Nu snap ik heb. Dacht al XD Kort samengevat: - er komen meer mods - Die mods worden wel eerst geinterviewed - Er komt een mascotte - De mascotte kan ook posten - Ze post dan bv opdrachten - Ook geeft zij de prijzen van de Guild weg - De mensen in de Guild moeten wel meehelpen met gold en andere prijzen te verzamelen Duidelijke? XD helemaal ^.^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Zakou Nenharma kittyocean Darlaa kittyocean Zakou Nenharma kitty ik zat net die entry in ReU te leze en ik snap er niet ech veel van sweatdrop ReU? Wat is dat? En wie de Mascotte wordt............. tja, dat wordt een verassing! dat staat toch in de guild suggestie thread? of wordt het echt een verassing wink Tja, maar hoe ziet ze er uit? En wat wordt haar naam? =P hmmm, lijkt ze misschien op Gaya die bedoelde ik 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 16, 2005 11:16 am
Darlaa Zakou Nenharma kittyocean Darlaa kittyocean Zakou Nenharma kitty ik zat net die entry in ReU te leze en ik snap er niet ech veel van sweatdrop ReU? Wat is dat? En wie de Mascotte wordt............. tja, dat wordt een verassing! dat staat toch in de guild suggestie thread? of wordt het echt een verassing wink Tja, maar hoe ziet ze er uit? En wat wordt haar naam? =P hmmm, lijkt ze misschien op Gaya die bedoelde ik 3nodding zou wel vet zijn. kijke of al die kleren bij elkaar kunnen sparen. ^.^ (en dan plus disc-man blaugh )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|