Zakou Nenharma
Devange666
I wish ... maar nee het is nogal ver (reistijd : 2:13 uur)
en de trein is duur .... dusz neej niet voor mij andere keer misschien
Waar kom je dan precies vandaan?
Ik heb ook zo iets van reistijd, maar de kosten vallen best mee (vind ik xD) ik geloof dat een retourtje zonder OV-kaart voor mij zo'n 30 euro moet zijn.30 vinden veel mensen toch al gouw duur ^^
What about...
-Aankomst-
Tijd: 10:30
Waar: Station Rhenen (Zie het grote ADPE bord? XD)
Vanuit daar lopen we gezamenlijk naar de dierentuin. Als er mensen vertraging hebben, dan gaan we alsnog richting dierentuin neem ik aan, maar kunnen we dan rond 11:00 wel even langs de ingang om de persoon nog op te halen. Of, zorg gewoon niet dat je een trein mist!!!
sweatdrop -Vertrektijden-
Tijd:
18:00 weg bij de dierentuin, tenzij niemand meer zin heeft om te blijven.
dan met de trein weer richting Utrecht, maar bij het eerstvolgende station (Veenendaal Centrum) uitstappen, om vervolgens bij het dichtbijgelegen Dagigi een pizza als avondeten te eten. (Mag natuurlijk ook best iets anders, maar het blijft een itiliaans restaurant
smile ) Daarna iedereen zijn eigen weg, neem ik aan. zo goed als alle treinreizigers zullen richting utrecht gaan, dus kan er samen gereisd worden.
Voor de mensen die niet met de trein reizen: Er zijn mensen met een OV aanwezig, dus kost een retourtje Rhenen - Veenendaal, slechts 1,90e. Mensen die niet willen blijven voor avondeten maar gelijk wegwillen kunnen dat natuurlijk ook...
Kan iedereen zijn entreekaartje van te voren kopen? Dat scheelt weer redelijk wat tijd wachten bij de kassa.
sweatdrop