|
|
|
|
Posted: Fri Dec 24, 2004 11:28 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 24, 2004 11:31 am
Memmi_Chan Aerals Memmi_Chan Aerals *ångest* ska jag sälja julklapparna? eller låte dom va? gonk hur många har du? 8.. snart nio.. och säljer jag alla har jag råd med steel-plated ninja band domokun spara dom tills imorron och s�lj dom imorron ocm du inte gillar det<< jo jag ska testa det.. men tänk om dom blir jätte lite värda då? gonk aja..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 24, 2004 11:37 am
Sioxen jepp^^ vad tycker du om min siggy då cool whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 24, 2004 11:38 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 24, 2004 11:40 am
FrodoLouLou Sioxen jepp^^ vad tycker du om min siggy då cool whee tackar^^ gillar min hår frisyr på den bilden^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 24, 2004 11:40 am
Memmi_Chan Aerals Memmi_Chan Aerals Memmi_Chan Aerals *ångest* ska jag sälja julklapparna? eller låte dom va? gonk hur många har du? 8.. snart nio.. och säljer jag alla har jag råd med steel-plated ninja band domokun spara dom tills imorron och s�lj dom imorron ocm du inte gillar det<< jo jag ska testa det.. men tänk om dom blir jätte lite värda då? gonk aja.. d� kan man v�nta tills det blir dyrare sweatdrop joo.. men alla skaffar ju så jävla många domokun tror itne dom blir mycket dyrare <<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 24, 2004 11:46 am
Sioxen FrodoLouLou Sioxen jepp^^ vad tycker du om min siggy då cool whee tackar^^ gillar min hår frisyr på den bilden^^ jaaa domokun moi aussi n___n
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 24, 2004 11:48 am
FrodoLouLou Sioxen FrodoLouLou Sioxen jepp^^ vad tycker du om min siggy då cool whee tackar^^ gillar min hår frisyr på den bilden^^ jaaa domokun moi aussi n___n så har Silence fortfarande den där bilden jag ritade till honom?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 24, 2004 11:52 am
Sioxen FrodoLouLou Sioxen FrodoLouLou Sioxen jepp^^ vad tycker du om min siggy då cool whee tackar^^ gillar min hår frisyr på den bilden^^ jaaa domokun moi aussi n___n så har Silence fortfarande den där bilden jag ritade till honom? jopps n____n
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 24, 2004 12:06 pm
Aerals Memmi_Chan Aerals Memmi_Chan Aerals Memmi_Chan Aerals *ångest* ska jag sälja julklapparna? eller låte dom va? gonk hur många har du? 8.. snart nio.. och säljer jag alla har jag råd med steel-plated ninja band domokun spara dom tills imorron och s�lj dom imorron ocm du inte gillar det<< jo jag ska testa det.. men tänk om dom blir jätte lite värda då? gonk aja.. d� kan man v�nta tills det blir dyrare sweatdrop joo.. men alla skaffar ju så jävla många domokun tror itne dom blir mycket dyrare << Sälj grejerna!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 24, 2004 12:06 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 24, 2004 12:08 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 24, 2004 12:10 pm
.____________.;;
Jag tror, jag tror på sommaren~
DE SPELAR DEN DÄR LÅTEN PÅ RADION!!! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 24, 2004 12:12 pm
Chibi Strawberry .____________.;; Jag tror, jag tror på sommaren~ DE SPELAR DEN DÄR LÅTEN PÅ RADION!!! gonk xd passande med tanke på årstiden...säger vi xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 24, 2004 12:13 pm
FrodoLouLou Chibi Strawberry .____________.;; Jag tror, jag tror på sommaren~ DE SPELAR DEN DÄR LÅTEN PÅ RADION!!! gonk xd passande med tanke på årstiden...säger vi xp xd !!! jag satt och stirrade på radion då de började spela den. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|