|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 24, 2004 8:05 am
Sostrate Filthy Sostrate Filthy Sostrate Aerals Sostrate W���, varf�r har de gjort en film om heffaklumpen?! O_O för att heffaklumpen är absolut coolast i sjumila-skogen xp på band iaf << Jo men..<_<; man har ju inte riktigt sett en heffaklump. o-o miradjii fick skrattattack när heffaklump shietet kom. sweatdrop Jag ocks宮xDDD!!!! Fast sedan blev jag irriterad ._.;; Jag garvade också när dom sa det. Men det var nog det fjolligaste jag sett. surprised XDD JA!!! Och så har de förstört heffaklumpen!!! ;__;! Alla s姠ut s娤r hemma hos mig n䲠dom visade det: neutral
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 24, 2004 8:10 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 24, 2004 8:38 am
Nu har jag ett paket fr varje stad ninja Det borde räcka. xp domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 24, 2004 8:56 am
*skuttar runt på Ica* domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 24, 2004 8:58 am
*försöker svälja hela apelsiner inne på ICA*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 24, 2004 8:58 am
flap your ears, wag your tails, do the doggy dance! XDDD *dör av skratt*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 24, 2004 9:00 am
Sostrate flap your ears, wag your tails, do the doggy dance! XDDD *dör av skratt* What the? XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 24, 2004 9:03 am
*sjunger* på ica, kan man göra vad man vill och lite till, på ica, kan man dricka lite te och sitta still....
xp Nidder
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 24, 2004 9:04 am
ninja *fått fina presenter*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 24, 2004 9:04 am
Aerals *sjunger* på ica, kan man göra vad man vill och lite till, på ica, kan man dricka lite te och sitta still.... xp Nidder Ja, det är därför jag försöker svälja en apelsin! *pratar med en apelsin halvvägs nerkörd i halsen*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 24, 2004 9:05 am
Nidder Aerals *sjunger* på ica, kan man göra vad man vill och lite till, på ica, kan man dricka lite te och sitta still.... xp Nidder Ja, det är därför jag försöker svälja en apelsin! *pratar med en apelsin halvvägs nerkörd i halsen* men jag menar komer du ihåg låten ? <<;;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 24, 2004 9:06 am
Aerals Nidder Aerals *sjunger* på ica, kan man göra vad man vill och lite till, på ica, kan man dricka lite te och sitta still.... xp Nidder Ja, det är därför jag försöker svälja en apelsin! *pratar med en apelsin halvvägs nerkörd i halsen* men jag menar komer du ihåg låten ? <<;; Klart jag gör ju! *>>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 24, 2004 9:08 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 24, 2004 9:10 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 24, 2004 9:11 am
GrimCupid Sostrate flap your ears, wag your tails, do the doggy dance! XDDD *dör av skratt* What the? XD Kul låt 3nodding xDDD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|