|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 12:27 pm
Silence_P jiminijon Silence_P jiminijon Silence_P jiminijon näe!vänta min eldkastare är electisk eek *trycker på E.M.P:n*så nu är jag fri xp GAaaaahhhh!!! Du o dina Electroniska GREJER! scream japp whee *stoppar en granat i munnen på,drar ut sprinten* xp Gaaahh! gonk *Spottar ut den* Spring för LIVET! *springer ut gömmer sig backom en sten* *Kastar Granaten till Jiminijon* xd *springer till silence_P* xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 12:27 pm
Tänk på att cut off your quotes lite huh?!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 12:28 pm
HHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!
den är ganska blodig
Ok!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 12:29 pm
FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou gonk .....du kommer ju på J-Cult grejjen ju....läskit >_< Just de.. De ska jag ju! whee Då får jag skriva till en till människa på min lista... xp Hehe! xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 12:29 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 12:30 pm
jiminijon Silence_P jiminijon Silence_P jiminijon Silence_P jiminijon näe!vänta min eldkastare är electisk eek *trycker på E.M.P:n*så nu är jag fri xp GAaaaahhhh!!! Du o dina Electroniska GREJER! scream japp whee *stoppar en granat i munnen på,drar ut sprinten* xp Gaaahh! gonk *Spottar ut den* Spring för LIVET! *springer ut gömmer sig backom en sten* *Kastar Granaten till Jiminijon* xd *springer till silence_P* xp *Stänger o låser dörren in till ICA* BOOOM! gonk *Tittar Ut* Hallå!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 12:31 pm
*ligger av svimmad inne på ica*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 12:31 pm
Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou gonk .....du kommer ju på J-Cult grejjen ju....läskit >_< Just de.. De ska jag ju! whee Då får jag skriva till en till människa på min lista... xp Hehe! xd äh..........ta en till jordgubbe! *trycker in ett krusbär som legat i fickan några dagar i din mun* 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 12:32 pm
med ganska menar jag att yoshi's käkar upp svampar xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 12:33 pm
Silence_P jiminijon Silence_P jiminijon Silence_P jiminijon Silence_P jiminijon näe!vänta min eldkastare är electisk eek *trycker på E.M.P:n*så nu är jag fri xp GAaaaahhhh!!! Du o dina Electroniska GREJER! scream japp whee *stoppar en granat i munnen på,drar ut sprinten* xp Gaaahh! gonk *Spottar ut den* Spring för LIVET! *springer ut gömmer sig backom en sten* *Kastar Granaten till Jiminijon* xd *springer till silence_P* xp *Stänger o låser dörren in till ICA* BOOOM! gonk *Tittar Ut* Hallå! det var inte jag..*vissla*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 12:33 pm
FrodoLouLou äh..........ta eb till jordgubbe! *trycker in ett krusbär som legat i fickan några dagar i din mun* 3nodding *Äter upp den för o inte verka oförskämd* Hmmm.. Jättegott.. *Gör en konstig min för varje tugga* xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 12:34 pm
*smyger fram till grönsakerna och se nått runt* *drar försiktigt en katana och hoppar fram och hugger* scream
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 12:34 pm
*ligger fortfarande av svimmad inne på Ica*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 12:35 pm
QuicK_SilveR *smyger fram till grönsakerna och se nått runt* *drar försiktigt en katana och hoppar fram och hugger* scream SMYG INTE SÅDÄR!!!! cool
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|