|
|
|
|
Posted: Fri Dec 24, 2004 2:50 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 24, 2004 2:51 am
*vinkelivinkar* God jul ^___^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 24, 2004 2:51 am
Sostrate Hopey Sostrate Hopey Nah, det kommer inte bli så mycket vila när man ska vara med en Olivia på 2 år, som är helt beroende av en.. Och så åker jag till Nightmare Asura imorrn, tiidigt på morgonen XD Oh.. Det låter.. Konstigt.. o.O; Oh XDDDD Kul kul ^^!! Ja..<_<; Oh, ja.. Jättekul XD .. Hoppas någon vill vara uppe med mig en hel natt någon dag, för ingen ville det igår.. ._. XP *Peta på* .. Jaha o.O ^^ Tja..jag var tvungen att sticka ig岘DDDD >< Jo, jag märkte det.. .___.;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 24, 2004 2:52 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 24, 2004 2:52 am
Sostrate Hopey Jo, jag märkte det.. .___.; Mein mor kom in och s姠allm䮴 l䳫ig ut och stirrade ilsket p堭ig sweatdrop Vad läskigt.. o__O .. Det hade nog min också gjort om hon inte lovat att jag fick vara uppe hur länge jag ville, vid datorn domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 24, 2004 2:54 am
Hopey Sostrate Hopey Jo, jag märkte det.. .___.; Mein mor kom in och s姠allm䮴 l䳫ig ut och stirrade ilsket p堭ig sweatdrop Vad läskigt.. o__O .. Det hade nog min också gjort om hon inte lovat att jag fick vara uppe hur länge jag ville, vid datorn domokun =o!!! woah, najsu!!! min brukar aldrig säga nåt..men om man väcker henne x_X;;;.... gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 24, 2004 2:55 am
Sostrate Hopey Sostrate Hopey Jo, jag märkte det.. .___.; Mein mor kom in och s姠allm䮴 l䳫ig ut och stirrade ilsket p堭ig sweatdrop Vad läskigt.. o__O .. Det hade nog min också gjort om hon inte lovat att jag fick vara uppe hur länge jag ville, vid datorn domokun =o!!! woah, najsu!!! min brukar aldrig säga nåt..men om man väcker henne x_X;;;.... gonk Kan dom inte förstå att det är Såå roligt att sitta vid datorn klockan 4 på morgonen och bara dryga runt för att ingen pratar med en xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 24, 2004 2:56 am
Sostrate *vinkelivinkar* God jul ^___^ *vinkar lite tillbaka. Sätter sig ner på en stol och glor runt i rummet*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 24, 2004 2:57 am
Hopey Kan dom inte förstå att det är Såå roligt att sitta vid datorn klockan 4 på morgonen och bara dryga runt för att ingen pratar med en xd Verkar inte som det <__<; XDDDDDD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 24, 2004 3:00 am
Sostrate Hopey Kan dom inte förstå att det är Såå roligt att sitta vid datorn klockan 4 på morgonen och bara dryga runt för att ingen pratar med en xd Verkar inte som det <__<; XDDDDDD Vi måste lära dom? o.O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 24, 2004 3:10 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 24, 2004 3:19 am
Jag vill ha fler "klickbara" hus i Durem! gonk Har ni tänkt på det? Det är bara tre små hus i nedre delen av staden som är något... Jag vill gå in i tornet! domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 24, 2004 3:22 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 24, 2004 3:24 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 24, 2004 3:25 am
Go kliver in som en sk�ddpada och vinkar hej p� er alla *lägger sej på rygg och vinkar uppochner* v^v
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|