|
|
|
|
Posted: Fri Dec 24, 2004 2:24 am
Hopey Sostrate Hopey Men.. Hur l䮧e har du sovit? o_O; lite mer 䮠10 timmar xd Men sn䬬a, d堤r det ju jag som ska s䧡 att jag 䲠tr?. Jag har sovit i ungef䲠3 timmar, kanske lite mer domokun xd !!!! >__< naw!*kramu* det var inte mycket det..x_X; jag har nog sovit för mycket...vilket gör mig überseg!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 24, 2004 2:25 am
Memmi_Chan Rawey TJAAAA!! *glompar memmi* domokun sweatdrop *försöker komma loss* hur mår du dáa?? sweatdrop Det är väll bra whee *släpper memmi* Men min familj är här -_____________-
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 24, 2004 2:26 am
*ge alla en julkram* domokun heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 24, 2004 2:28 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 24, 2004 2:28 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 24, 2004 2:30 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 24, 2004 2:32 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 24, 2004 2:32 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 24, 2004 2:33 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 24, 2004 2:36 am
Hopey Sostrate Hopey Sostrate Hopey Men.. Hur l䮧e har du sovit? o_O; lite mer 䮠10 timmar xd Men sn䬬a, d堤r det ju jag som ska s䧡 att jag 䲠tr?. Jag har sovit i ungef䲠3 timmar, kanske lite mer domokun xd !!!! >__< naw!*kramu* det var inte mycket det..x_X; jag har nog sovit för mycket...vilket gör mig überseg! Mwahaha, hade t䮫t vara uppe hela natten fast jag r嫡de somna efter ett tag.. Men jag 䲠䮤堪䴴epigg whee *Krama tillbaka* .. Oh, blir du seg av att sova f?ycket? o.o; Oh, då är det kanske ingen större fara..men du får se till att vila ^_^ tycker jag iaf xP Jag blir så seg av att sova för länge...x_X;;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 24, 2004 2:39 am
Sostrate Hopey Sostrate Hopey Sostrate Hopey Men.. Hur l䮧e har du sovit? o_O; lite mer 䮠10 timmar xd Men sn䬬a, d堤r det ju jag som ska s䧡 att jag 䲠tr?. Jag har sovit i ungef䲠3 timmar, kanske lite mer domokun xd !!!! >__< naw!*kramu* det var inte mycket det..x_X; jag har nog sovit för mycket...vilket gör mig überseg! Mwahaha, hade t䮫t vara uppe hela natten fast jag r嫡de somna efter ett tag.. Men jag 䲠䮤堪䴴epigg whee *Krama tillbaka* .. Oh, blir du seg av att sova f?ycket? o.o; Oh, då är det kanske ingen större fara..men du får se till att vila ^_^ tycker jag iaf xP Jag blir så seg av att sova för länge...x_X;; Nah, det kommer inte bli så mycket vila när man ska vara med en Olivia på 2 år, som är helt beroende av en.. Och så åker jag till Nightmare Asura imorrn, tiidigt på morgonen XD Oh.. Det låter.. Konstigt.. o.O;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 24, 2004 2:43 am
Hopey Nah, det kommer inte bli så mycket vila när man ska vara med en Olivia på 2 år, som är helt beroende av en.. Och så åker jag till Nightmare Asura imorrn, tiidigt på morgonen XD Oh.. Det låter.. Konstigt.. o.O; Oh XDDDD Kul kul ^^!! Ja..<_<;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 24, 2004 2:44 am
Filthy *ge alla en julkram* domokun heart *ger en väldigt julig kram tillbaka*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 24, 2004 2:46 am
Sostrate Hopey Nah, det kommer inte bli så mycket vila när man ska vara med en Olivia på 2 år, som är helt beroende av en.. Och så åker jag till Nightmare Asura imorrn, tiidigt på morgonen XD Oh.. Det låter.. Konstigt.. o.O; Oh XDDDD Kul kul ^^!! Ja..<_<; Oh, ja.. Jättekul XD .. Hoppas någon vill vara uppe med mig en hel natt någon dag, för ingen ville det igår.. ._. XP *Peta på* .. Jaha o.O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|