|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 23, 2004 3:14 pm
WinJi kan man öppna paketen nu? + varför kan man inte handla i affärerna på gaia? gonk Utomlands firar dom jul den 25:e .. så du får vänta ytterligare en tid. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
WinJi kan man öppna paketen nu? + varför kan man inte handla i affärerna på gaia? gonk nä man kan inte öppna än gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 23, 2004 3:17 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 23, 2004 3:18 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 23, 2004 3:20 pm
Hopey Sostrate Hopey Sostrate *kramar alla* God jul v_o; God Jul! whee *Peta p堓chnailish* domokun =3 *kramar hopeyish och snailish* Tihi *Krama tillbaka* :3 myuuu ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 23, 2004 3:20 pm
Filthy WinJi chibi_chan WinJi kan man öppna paketen nu? + varför kan man inte handla i affärerna på gaia? gonk P堪uldagen 䲠det, den 25:e allts宠Det 䲠den 23:e nu gaia tid. gonk men varf?an man inte handla saker? vill ha en ny frisyr (Sleepy head black domokun ) Vet inte. rolleyes gah! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 23, 2004 3:21 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 23, 2004 3:24 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 23, 2004 3:27 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 23, 2004 3:30 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 23, 2004 3:31 pm
Sostrate Hopey Sostrate Hopey Sostrate Hopey Sostrate *kramar alla* God jul v_o; God Jul! whee *Peta p堓chnailish* domokun =3 *kramar hopeyish och snailish* Tihi *Krama tillbaka* :3 myuuu ^^ Men vad var det d䲠f?tt gulligt litet ljud? o.o *Peta p堡rmen* whee Vet inte..men det 䲠gulligt n䲠man s䧥r det!!! myuuu~!*glompu* Kanske det är, har aldrig försökt.. 3nodding *Blir glompad* Ouff o.O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 23, 2004 3:37 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 23, 2004 3:47 pm
Sostrate Hopey Sostrate Hopey Sostrate Hopey Sostrate Hopey Sostrate *kramar alla* God jul v_o; God Jul! whee *Peta p堓chnailish* domokun =3 *kramar hopeyish och snailish* Tihi *Krama tillbaka* :3 myuuu ^^ Men vad var det d䲠f?tt gulligt litet ljud? o.o *Peta p堡rmen* whee Vet inte..men det 䲠gulligt n䲠man s䧥r det!!! myuuu~!*glompu* Kanske det är, har aldrig försökt.. 3nodding *Blir glompad* Ouff o.O Testa =o det 䲠r䴴 kul..xD fast jag 䲠en s夡n som ger ifr宠mig konstiga ljud *syrran g岠och pratar om n崪 "..*stannar*.....m?" "bla- O__o;...va?" "jag vet inte..<_<;" Tihi, jag gör också konstiga ljud lite nu och då, det är jätteroligt whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 23, 2004 3:50 pm
Hopey Tihi, jag gör också konstiga ljud lite nu och då, det är jätteroligt whee XDDD ja!! fast det är ju lite synd att man skrämmer folk XDD >__> kan iof vara kul
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|