|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 23, 2004 3:01 pm
Jetzudan Rebirth Hopey Mwiwiwi.. Vad ska man göra om man är jätteuttråkad och har tänkt vara uppe större delen i natt? gonk Rita. razz Elelr sova. Rita orkar jag inte, och sova vill jag inte.. Så vad kan man dåå göra? sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 23, 2004 3:02 pm
Hopey Jetzudan Rebirth Hopey Mwiwiwi.. Vad ska man göra om man är jätteuttråkad och har tänkt vara uppe större delen i natt? gonk Rita. razz Elelr sova. Rita orkar jag inte, och sova vill jag inte.. Så vad kan man dåå göra? sweatdrop ... err... spela spel? o_O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 23, 2004 3:02 pm
xd !!!!!!
MERII KURISUMASU!!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 23, 2004 3:03 pm
Filthy God jul allihopa!! 3nodding heart *ser att klockan 䲠ett ? och ger alla en j䴴ekram* whee *Blir kramad av en Filthy* Hjälp! xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 23, 2004 3:03 pm
*kramar alla* God jul v_o;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 23, 2004 3:04 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 23, 2004 3:05 pm
Hopey Sostrate *kramar alla* God jul v_o; God Jul! whee *Peta p堓chnailish* domokun =3 *kramar hopeyish och snailish*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 23, 2004 3:05 pm
Jetzudan Rebirth Hopey Jetzudan Rebirth Hopey Mwiwiwi.. Vad ska man göra om man är jätteuttråkad och har tänkt vara uppe större delen i natt? gonk Rita. razz Elelr sova. Rita orkar jag inte, och sova vill jag inte.. Så vad kan man dåå göra? sweatdrop ... err... spela spel? o_O Gjorde nyss det, och det blev tråkigt efter ett tag.. ._.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 23, 2004 3:07 pm
God jul & Gå Lägg Er! ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 23, 2004 3:08 pm
WinJi God jul & Gå Lägg Er! ninja xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 23, 2004 3:08 pm
aj.. mitt ben. tjoho. msn.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 23, 2004 3:11 pm
Sostrate Hopey Sostrate *kramar alla* God jul v_o; God Jul! whee *Peta p堓chnailish* domokun =3 *kramar hopeyish och snailish* Tihi *Krama tillbaka* :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 23, 2004 3:12 pm
kan man öppna paketen nu? + varför kan man inte handla i affärerna på gaia? gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|