|
|
|
|
Posted: Thu Dec 23, 2004 2:38 pm
Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry folk har sagt det förut. >< men jag är ju så himla seg. folk får vänta i år på att få sina bilder isf. gonk Hur lång tid tog den där? 3 timmar. ._.; Det var ju snabbt! o__o På art forumet fick jag vänta några dagar på mina bilder. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 23, 2004 2:39 pm
Filthy Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry folk har sagt det förut. >< men jag är ju så himla seg. folk får vänta i år på att få sina bilder isf. gonk Hur lång tid tog den där? 3 timmar. ._.; Det var ju snabbt! o__o På art forumet fick jag vänta några dagar på mina bilder. sweatdrop jag var motiverad. <<;; tycker om att rita.. ibland. ._.;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 23, 2004 2:41 pm
Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry folk har sagt det förut. >< men jag är ju så himla seg. folk får vänta i år på att få sina bilder isf. gonk Hur lång tid tog den där? 3 timmar. ._.; Det var ju snabbt! o__o På art forumet fick jag vänta några dagar på mina bilder. sweatdrop jag var motiverad. <<;; tycker om att rita.. ibland. ._.; Starta en art auction då. domokun Då får du massa pengar bara för en bild!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 23, 2004 2:42 pm
Filthy Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry folk har sagt det förut. >< men jag är ju så himla seg. folk får vänta i år på att få sina bilder isf. gonk Hur lång tid tog den där? 3 timmar. ._.; Det var ju snabbt! o__o På art forumet fick jag vänta några dagar på mina bilder. sweatdrop jag var motiverad. <<;; tycker om att rita.. ibland. ._.; Starta en art auction då. domokun Då får du massa pengar bara för en bild! Nja... gör kanske det.. först ska jag iaf rita till Asu-kun, Memmi och Blixtra. xX meeeer couple art pågång.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 23, 2004 2:43 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 23, 2004 2:44 pm
oO kanske är bra att ha en banner. oo;;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 23, 2004 2:45 pm
Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry folk har sagt det förut. >< men jag är ju så himla seg. folk får vänta i år på att få sina bilder isf. gonk Hur lång tid tog den där? 3 timmar. ._.; Det var ju snabbt! o__o På art forumet fick jag vänta några dagar på mina bilder. sweatdrop jag var motiverad. <<;; tycker om att rita.. ibland. ._.; Starta en art auction då. domokun Då får du massa pengar bara för en bild! Nja... gör kanske det.. först ska jag iaf rita till Asu-kun, Memmi och Blixtra. xX meeeer couple art pågång. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 23, 2004 2:49 pm
håller med.. gonk..
men har man lovat så har man. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 23, 2004 2:52 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 23, 2004 2:52 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 23, 2004 2:54 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 23, 2004 2:58 pm
Mwiwiwi.. Vad ska man göra om man är jätteuttråkad och har tänkt vara uppe större delen i natt? gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 23, 2004 2:59 pm
Hopey Mwiwiwi.. Vad ska man göra om man är jätteuttråkad och har tänkt vara uppe större delen i natt? gonk Rita. razz Elelr sova.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 23, 2004 3:00 pm
OMMG!!! GOOOOOD JUUUUUL!!!! whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 23, 2004 3:01 pm
Chibi Strawberry OMMG!!! GOOOOOD JUUUUUL!!!! whee FOMG! Detsamme! X3 God jul allesammans! Och Glad Hanukka till er judar. razz Och glad whatever till er andra.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|