|
|
|
|
Posted: Thu Dec 23, 2004 2:13 pm
Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry *hoppar upp och ner* !!! *pekar p堳ignatur* JAG Ē SŠSTOLT!!!!!!!!! heart heart whee heart den är så jäkla söt att jag kommer börja gråta. sweatdrop Den är jättefin. 3nodding heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 23, 2004 2:14 pm
Filthy Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry *hoppar upp och ner* !!! *pekar p堳ignatur* JAG Ē SŠSTOLT!!!!!!!!! heart heart whee heart den är så jäkla söt att jag kommer börja gråta. sweatdrop Den är jättefin. 3nodding heart whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 23, 2004 2:15 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 23, 2004 2:16 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 23, 2004 2:17 pm
*går in och sätter sig i ett hörn*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 23, 2004 2:18 pm
Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry *hoppar upp och ner* !!! *pekar p堳ignatur* JAG Ē SŠSTOLT!!!!!!!!! heart heart whee heart den är så jäkla söt att jag kommer börja gråta. sweatdrop Den är jättefin. 3nodding heart whee F岠jag ocks堨a den som signatur? domokun 3nodding Såja. *titta på bilden länge* heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 23, 2004 2:20 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 23, 2004 2:26 pm
Chibi Strawberry ARGH!!! DEN Ē SŠS֔!!!! crying heart Jaaa! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 23, 2004 2:28 pm
Filthy Chibi Strawberry ARGH!!! DEN Ē SŠS֔!!!! crying heart Jaaa! gonk fattar inte hur jag kunde få den att se så bra ut! talanglösa människa som jag är!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 23, 2004 2:30 pm
Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry ARGH!!! DEN Ē SŠS֔!!!! crying heart Jaaa! gonk fattar inte hur jag kunde få den att se så bra ut! talanglösa människa som jag är! Naaw, du är inte alls talanglös. gonk *krama om*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 23, 2004 2:31 pm
Filthy Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry ARGH!!! DEN Ē SŠS֔!!!! crying heart Jaaa! gonk fattar inte hur jag kunde få den att se så bra ut! talanglösa människa som jag är! Naaw, du är inte alls talanglös. gonk *krama om* kanske inte. << men den där bilden är ovanligt bra för att vara gjord av mig!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 23, 2004 2:32 pm
Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry ARGH!!! DEN Ē SŠS֔!!!! crying heart Jaaa! gonk fattar inte hur jag kunde få den att se så bra ut! talanglösa människa som jag är! Naaw, du är inte alls talanglös. gonk *krama om* kanske inte. << men den där bilden är ovanligt bra för att vara gjord av mig! Du borde starta en artshop. >_>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 23, 2004 2:33 pm
folk har sagt det förut. >< men jag är ju så himla seg. folk får vänta i år på att få sina bilder isf. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 23, 2004 2:36 pm
Chibi Strawberry folk har sagt det förut. >< men jag är ju så himla seg. folk får vänta i år på att få sina bilder isf. gonk Hur lång tid tog den där?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 23, 2004 2:37 pm
Filthy Chibi Strawberry folk har sagt det förut. >< men jag är ju så himla seg. folk får vänta i år på att få sina bilder isf. gonk Hur lång tid tog den där? 3 timmar. ._.;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|