|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 26, 2006 2:57 am
Het was een slechte wedstrijd. Asociaal gedrag en heel onsportief van zowel de Nederlandse als de Portugese kant.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 26, 2006 4:09 am
maar toch stiekem iets meer portugees toch wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 26, 2006 4:23 am
Eastvane maar toch stiekem iets meer portugees toch wink iets te veeel
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 26, 2006 4:25 am
Eastvane maar toch stiekem iets meer portugees toch wink Inderdaad wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 26, 2006 4:28 am
tjah wij nederlanders waren gewoon de dupe en moesten toch iets terug doen XD we hebben n excuus en ik vind dat we daardoor weer terug moeten komen met t ek ! Desnoods sturen we portugal terug met 4 rode kaarten. we zullen overwinnen !!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 26, 2006 4:50 am
Eastvane tjah wij nederlanders waren gewoon de dupe en moesten toch iets terug doen XD we hebben n excuus en ik vind dat we daardoor weer terug moeten komen met t ek ! Desnoods sturen we portugal terug met 4 rode kaarten. we zullen overwinnen !!!! WE ROLE
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 26, 2006 5:00 am
hey qy, welk progje gebruik je om te 3d en ?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 26, 2006 6:39 am
Eastvane hey qy, welk progje gebruik je om te 3d en ? 3DS max 8 mrgreen niet legaal natuurlijk das iets te duur
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 26, 2006 6:40 am
even testen of het werkt test
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 26, 2006 6:42 am
Je kan geen html posten in forums >>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 26, 2006 6:50 am
Van Norde Je kan geen html posten in forums >> en nu dan ?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 26, 2006 6:50 am
tof gedaan qy !! ( zit een spelfout bij controlls .. moet 1 l zijn) heb je dat zelf in elkaar gezet ? sorry als ik dat nog niet gezien had aangezien ik geen tijd heb om t helemaal uit te spelen. ist geen tof idee om zoiets met gaia avatars te doen ^^ ? . verder wel stoer gedaan smile
ik gebruik trouwens zelf ook 3ds max ( cool zit te twijvelen om over te gaan op maya, maar dat mischien dan na de vacantie te doen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 26, 2006 6:56 am
Eastvane tof gedaan qy !! ( zit een spelfout bij controlls .. moet 1 l zijn) heb je dat zelf in elkaar gezet ? sorry als ik dat nog niet gezien had aangezien ik geen tijd heb om t helemaal uit te spelen. ist geen tof idee om zoiets met gaia avatars te doen ^^ ? . verder wel stoer gedaan smile ik gebruik trouwens zelf ook 3ds max ( cool zit te twijvelen om over te gaan op maya, maar dat mischien dan na de vacantie te doen. ja bedankt met gaia avi kan dat niet om dat ik dan de codering en alles van gaia ondig heb en reken er maar neit op dat ze die zomaar gaan geven
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 26, 2006 6:59 am
Wow! Echt goed gedaan QYdrop! Goed in mekaar gezet!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 26, 2006 7:09 am
kan je de plaatjes niet als .gif opslaan dan ? ( of werkt het niet zo ? )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|