|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 12:19 pm
Blixtra Jalkazar Orkar inte kolla på det nu XD näää men du borde se den nån gång... den är kul
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 12:19 pm
Blixtra Filthy Blixtra Filthy Blixtra aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah! eek .. *klappar på huvudet* Hej lilla hund.. XD Studded leather collar, all men are dogs. xd Kan inte du ta av dig masken? Snälla?! Nope. Jag leker Corey Taylor. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 12:20 pm
Jalkazar Blixtra Jalkazar Blixtra Jalkazar Blixtra aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah! dom svarar iaf på dina posts Jag svarade på ditt också! Jag frågade.. Vad är det för en film?! Orkar inte kolla på det nu XD näää men du borde se den nån gång... den är kul Är den säkert smile sweatdrop blaugh 3nodding redface stare xd gonk scream heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 12:21 pm
xd "Som ett fågel." Jag kan inte prata längre.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
"Jag har haft Alsheimers så länge jag kan minnas.." xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou *svimmar av allt stress* X_X *Petar På* ellu! sweatdrop *kikar lite* >.o Hejjjj! whee hej hej whee *skuttar upp* *Springer runt med en Granat I Munnen* Hur e de med dig då?? eek ....*backar*....bara...bra tror jag sweatdrop Nice! gonk .....du kommer ju på J-Cult grejjen ju....läskit >_<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 12:22 pm
Blixtra Jalkazar Blixtra Jalkazar Blixtra Jalkazar Blixtra aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah! dom svarar iaf på dina posts Jag svarade på ditt också! Jag frågade.. Vad är det för en film?! Orkar inte kolla på det nu XD näää men du borde se den nån gång... den är kul Är den säkert smile sweatdrop blaugh 3nodding redface stare xd gonk scream heart mario blir dödad och då ska mushroom kingdoom hämnas på bowser
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 12:22 pm
jiminijon Silence_P jiminijon Silence_P jiminijon näe!vänta min eldkastare är electisk eek *trycker på E.M.P:n*så nu är jag fri xp GAaaaahhhh!!! Du o dina Electroniska GREJER! scream japp whee *stoppar en granat i munnen på,drar ut sprinten* xp Gaaahh! gonk *Spottar ut den* Spring för LIVET! *springer ut gömmer sig backom en sten* *Kastar Granaten till Jiminijon* xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 12:23 pm
*sjunger* Lalalalalaloalalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! Jag vill flyga och landa nångång.. ( cool
/\_/\ (O_O) < NYUUUU?!! ) ( u u )/
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 12:24 pm
Jalkazar Blixtra Jalkazar Blixtra Jalkazar Blixtra Jalkazar Blixtra aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah! dom svarar iaf på dina posts Jag svarade på ditt också! Jag frågade.. Vad är det för en film?! Orkar inte kolla på det nu XD näää men du borde se den nån gång... den är kul Är den säkert smile sweatdrop blaugh 3nodding redface stare xd gonk scream heart mario blir dödad och då ska mushroom k'ingdoom hämnas på bowser HHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 12:24 pm
FrodoLouLou gonk .....du kommer ju på J-Cult grejjen ju....läskit >_< Just de.. De ska jag ju! whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 12:25 pm
Filthy Blixtra Filthy Blixtra Filthy Blixtra aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah! eek .. *klappar på huvudet* Hej lilla hund.. XD Studded leather collar, all men are dogs. xd Kan inte du ta av dig masken? Snälla?! Nope. Jag leker Corey Taylor. xd HAN SER INTE UT SÅ!! argggh razz ;D Han har hååååååret framme.. cool *sjunger* I push my fingers into my eyes..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 12:26 pm
Blixtra Jalkazar Blixtra Jalkazar Blixtra Jalkazar Blixtra Jalkazar Blixtra aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah! dom svarar iaf på dina posts Jag svarade på ditt också! Jag frågade.. Vad är det för en film?! Orkar inte kolla på det nu XD näää men du borde se den nån gång... den är kul Är den säkert smile sweatdrop blaugh 3nodding redface stare xd gonk scream heart mario blir dödad och då ska mushroom k'ingdoom hämnas på bowser HHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!! den är ganska blodig
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 12:26 pm
Silence_P FrodoLouLou gonk .....du kommer ju på J-Cult grejjen ju....läskit >_< Just de.. De ska jag ju! whee Då får jag skriva till en till människa på min lista... xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 12:27 pm
Nidder "Jag har haft Alsheimers så länge jag kan minnas.." xd HAHA! Den var äg ;D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|