|
|
|
|
Posted: Thu Dec 23, 2004 12:32 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 23, 2004 12:33 pm
moahaha... jag e en läker bäjb idag asso.. köpte nya fiskar skor o allt -_-'' domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 23, 2004 12:34 pm
Memec moahaha... jag e en läker bäjb idag asso.. köpte nya fiskar skor o allt -_-'' domokun Oh jääs. Fanvahett.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 23, 2004 12:35 pm
Filthy Zero-Egon s**t a**å, idah så jag Liksom ett flyg plan som bah, Swoooooooooooooooosh typ. domokun Flygplan goes swooosh? surprised yeah, and they go realllllllly low, like. |-----| this
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 23, 2004 12:35 pm
Nova_Camui Memec moahaha... jag e en läker bäjb idag asso.. köpte nya fiskar skor o allt -_-'' domokun Oh jääs. Fanvahett. men eller hur... HAHA.. nu ska syrran ha datan xp men komemr in om en timme igen smile moahhaa heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 23, 2004 12:36 pm
Zero-Egon Filthy Zero-Egon s**t a**å, idah så jag Liksom ett flyg plan som bah, Swoooooooooooooooosh typ. domokun Flygplan goes swooosh? surprised yeah, and they go realllllllly low, like. |-----| this omgwtftylolshietlmao!!!1 o___o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 23, 2004 12:36 pm
Memec Nova_Camui Memec moahaha... jag e en läker bäjb idag asso.. köpte nya fiskar skor o allt -_-'' domokun Oh jääs. Fanvahett. men eller hur... HAHA.. nu ska syrran ha datan xp men komemr in om en timme igen smile moahhaa heart sad heart Heddå.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 23, 2004 12:37 pm
Filthy Zero-Egon Filthy Zero-Egon s**t a**å, idah så jag Liksom ett flyg plan som bah, Swoooooooooooooooosh typ. domokun Flygplan goes swooosh? surprised yeah, and they go realllllllly low, like. |-----| this omgwtftylolshietlmao!!!1 o___o eller hur? det var liksom det jag sa, och då typ, vände planet om och sa till mig "Swooch swoch wooooooch" O_o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 23, 2004 12:38 pm
Zero-Egon Filthy Zero-Egon Filthy Zero-Egon s**t a**å, idah så jag Liksom ett flyg plan som bah, Swoooooooooooooooosh typ. domokun Flygplan goes swooosh? surprised yeah, and they go realllllllly low, like. |-----| this omgwtftylolshietlmao!!!1 o___o eller hur? det var liksom det jag sa, och då typ, vände planet om och sa till mig "Swooch swoch wooooooch" O_o omg wtf roflcopter turn!!!1 O___O *går och spelar roflcopter*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 23, 2004 12:41 pm
Filthy Zero-Egon Filthy Zero-Egon Filthy Zero-Egon s**t a**å, idah så jag Liksom ett flyg plan som bah, Swoooooooooooooooosh typ. domokun Flygplan goes swooosh? surprised yeah, and they go realllllllly low, like. |-----| this omgwtftylolshietlmao!!!1 o___o eller hur? det var liksom det jag sa, och då typ, vände planet om och sa till mig "Swooch swoch wooooooch" O_o omg wtf roflcopter turn!!!1 O___O *går och spelar roflcopter* Precis!!! jag med liksom typ........bah.....altså
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|