|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 23, 2004 7:13 am
ignorerar filthy TOTALT!!! stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 23, 2004 7:15 am
Beppo Beruru Aerals Beppo Beruru Filthy Beppo Beruru gonk *enapa s䴴er sig p� �itt huve* xp o__o .. *stirra på* huh?!?!? eek ninja @Aerals: 10k eek tror ja k�pte min f�r 7-8 sweatdrop jo dom kosta typ 6k f�rut jag kolla.. men dom stigerutav bara f*n << gonk fan va tur att ja k�pte min tidigt ''X_x' men 10 k e inte s� farligt om man questar o bumpar som fan! nää, inte så hemskt.. spec. om fishing kommer upp snart igen!! scream
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 23, 2004 7:15 am
Filthy *lägger till att man köpte några juli brev för 3.5k när dom kom ut* cool xd hahaha jo,men när dom kom va ja i england xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 23, 2004 7:17 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 23, 2004 7:18 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 23, 2004 7:20 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 23, 2004 7:20 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 23, 2004 7:22 am
Chibi Strawberry *v䮴ar p堩schokladformar* gonk ischocklad eek vill oxå ha! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 23, 2004 7:23 am
Beppo Beruru Chibi Strawberry *v䮴ar p堩schokladformar* gonk ischocklad eek vill oxå ha! gonk mrgreen håller på att göra det nu. 3nodding men vi har inte tillräckligt med formar så mamma ska komma förbi med några. X3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 23, 2004 7:24 am
Chibi Strawberry Beppo Beruru Chibi Strawberry *v䮴ar p堩schokladformar* gonk ischocklad eek vill oxå ha! gonk mrgreen håller på att göra det nu. 3nodding men vi har inte tillräckligt med formar så mamma ska komma förbi med några. X3 LYX!!!! fan nu vart ja sugen på knäck oxå sweatdrop de e fan inte konstigt att ja måste till tandläkarn hela tiden gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 23, 2004 7:25 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 23, 2004 7:27 am
Beppo Beruru Chibi Strawberry Beppo Beruru Chibi Strawberry *v䮴ar p堩schokladformar* gonk ischocklad eek vill oxå ha! gonk mrgreen håller på att göra det nu. 3nodding men vi har inte tillräckligt med formar så mamma ska komma förbi med några. X3 LYX!!!! fan nu vart ja sugen på knäck oxå sweatdrop de e fan inte konstigt att ja måste till tandläkarn hela tiden gonk knäck!!! gonk det vill jag också ha. ><;;; <<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|