|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 27, 2007 2:10 pm
[Sky-Angel] Ik heb het uitgemaakt met mijn vriendje na een half jaar. Het is raar, maar wel beter. *geeft een knuf*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 28, 2007 1:33 am
.~Horsie~Anne~. Aelin Miresse zin in dansles, zin in dansles! Hoe lang zit je er nou eigenlijk al op (en welke, goh we moeten echt weer meer praten XD) euh....*denkt*....ik denk bijna anderhalf jaar ^^' nog niet zo lang ik zit pas bij Zilver
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 01, 2007 1:15 am
Mag van mij weekend zijn en weekend blijven! Vakantie gaat veelste snel dat ene weekie!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 01, 2007 6:06 am
Nog 4 nachtjes slapen, en dan naar Parijs!! Woohoo!! heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 01, 2007 8:39 am
Aelin Miresse .~Horsie~Anne~. Aelin Miresse zin in dansles, zin in dansles! Hoe lang zit je er nou eigenlijk al op (en welke, goh we moeten echt weer meer praten XD) euh....*denkt*....ik denk bijna anderhalf jaar ^^' nog niet zo lang ik zit pas bij Zilver klinkt naar hoog niveau XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 01, 2007 11:00 am
.~Horsie~Anne~. Aelin Miresse .~Horsie~Anne~. Aelin Miresse zin in dansles, zin in dansles! Hoe lang zit je er nou eigenlijk al op (en welke, goh we moeten echt weer meer praten XD) euh....*denkt*....ik denk bijna anderhalf jaar ^^' nog niet zo lang ik zit pas bij Zilver klinkt naar hoog niveau XD Dat is al meer dan ik kan XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 02, 2007 9:38 am
kittyocean .~Horsie~Anne~. Aelin Miresse .~Horsie~Anne~. Aelin Miresse zin in dansles, zin in dansles! Hoe lang zit je er nou eigenlijk al op (en welke, goh we moeten echt weer meer praten XD) euh....*denkt*....ik denk bijna anderhalf jaar ^^' nog niet zo lang ik zit pas bij Zilver klinkt naar hoog niveau XD Dat is al meer dan ik kan XD en ik xp k heb alleen me brons gehaald
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 02, 2007 9:38 am
Bah hele dag gewerkt, hele dag gestaan, pijn in me voete, pijn in me rug, pijn in me hoofd. Oud wijf of oud wijf? blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 02, 2007 10:20 am
Vind ik de laatste eenhoorn op dvd... hebben ze de stemmen veranderd XD Liedjes vertaald.... waaah! Gelukkig heb ik hem ook nog op video XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 02, 2007 10:22 am
ButtonFly Nog 4 nachtjes slapen, en dan naar Parijs!! Woohoo!! heart Stuur een kaartje!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 02, 2007 2:24 pm
kittyocean ButtonFly Nog 4 nachtjes slapen, en dan naar Parijs!! Woohoo!! heart Stuur een kaartje! Mij ook!*springt op en neer als een stuiterball*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 04, 2007 9:40 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 04, 2007 9:49 am
Omm: Heeft Black & White en heeft ontdekt dat het spel niet zo leuk is als het lijkt, ik ben een beetje teleurgestelt en ik ga nu simsity 4 spelen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 04, 2007 10:15 am
ยป OMM: I'm alive! Waarom heb ik niet eerder wat ibruprofen naar binnen geslikt, ik had me een dag vol hoofdpijn en keelpijn kunnen besparen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|