Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
~Chatterbox~ Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 335 336 337 338 339 340 ... 1081 1082 1083 1084 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

kittyocean
Captain

PostPosted: Sun Jun 25, 2006 11:02 am

Arme zij die in de hitte moeten spelen crying
PostPosted: Sun Jun 25, 2006 11:03 am

kittyocean
Arme zij die in de hitte moeten spelen crying

Hitte? o.o het regend hier buiten pijpenstelen

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

kittyocean
Captain

PostPosted: Sun Jun 25, 2006 11:14 am

engeland - ecuador niet gezien dan? beckham heeft, omdat het zo benauwd was, op het veld overgegeven
PostPosted: Sun Jun 25, 2006 11:20 am

O_o oh heb ik niet gezien nee

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

Van Norde

PostPosted: Sun Jun 25, 2006 12:22 pm

kittyocean
engeland - ecuador niet gezien dan? beckham heeft, omdat het zo benauwd was, op het veld overgegeven

Dat was wel grappig ja. Hij heeft toch nog een prachtgoal gescoord.

Het staat op het moment dat ik dit post 1 - 0 voor portugal.
PostPosted: Sun Jun 25, 2006 12:28 pm

crying en ik heb nog wel men wuppie op mijn beeldscherm gezet

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

[Norwood]

PostPosted: Sun Jun 25, 2006 1:34 pm

ik haat voetbal stare

Portugal kan zo in een nieuwe theater voorstelling
PostPosted: Sun Jun 25, 2006 11:15 pm

[Norwood]
ik haat voetbal stare

Portugal kan zo in een nieuwe theater voorstelling

Inderdaad, Figo met zijn mooie val en 'auw het doet zo'n pijn' waardoor Boulahrouz rood kreeg.

Van Norde

[Sky-Angel]

PostPosted: Mon Jun 26, 2006 1:50 am

Idd! Dat vond ik toch zo'n onzin! Ook 20 gele en 4 rode kaarten in 1 wedstrijd. Dat is toch niet normaal meer. Ze moeten die scheidsrechter meteen ontslaan.
En nu hebben ze verloren en zijn ze uitgeschakeld, Das niet goed voor men humeur en men weddenschap.
PostPosted: Mon Jun 26, 2006 1:52 am

volgens mij hat portugal een 11 tal acteur in plaats van voedbalers

QYDrop

Digipyro

PostPosted: Mon Jun 26, 2006 1:59 am

[Sky-Angel]
Idd! Dat vond ik toch zo'n onzin! Ook 20 gele en 4 rode kaarten in 1 wedstrijd. Dat is toch niet normaal meer. Ze moeten die scheidsrechter meteen ontslaan.
En nu hebben ze verloren en zijn ze uitgeschakeld, Das niet goed voor men humeur en men weddenschap.

wat een toeval dat dat ook toevallig gebeurd, ik heb t zelf helaas niet gechecked maar hoorde van me moeder dat de viva dervoor gaat zorgen dat ie NERGENS meer mag scheidsen.
PostPosted: Mon Jun 26, 2006 2:11 am

Eastvane
[Sky-Angel]

wat een toeval dat dat ook toevallig gebeurd, ik heb t zelf helaas niet gechecked maar hoorde van me moeder dat de viva dervoor gaat zorgen dat ie NERGENS meer mag scheidsen.

klopt zijn schijdsrechters diploma zeg maar word in getroken

LiDuq

Digipyro

PostPosted: Mon Jun 26, 2006 2:29 am

mja de gele kaarten behouden de spelers wel tog ? ( hoop van wel want dan kan de volgende wedstrijd van portugal nog wel eens genieten worden)
PostPosted: Mon Jun 26, 2006 2:36 am

Eastvane
mja de gele kaarten behouden de spelers wel tog ? ( hoop van wel want dan kan de volgende wedstrijd van portugal nog wel eens genieten worden)

als 4 man rood heeft hebben ze auto maatich verloren want je mag neit spellen met minder dan 7 man mrgreen

LiDuq

Digipyro

PostPosted: Mon Jun 26, 2006 2:50 am

kijk biggrin zo tof !! . nog 2 gele kaarten en ze kunnen ook naar huis ^^ denk dat we ze dan n kaartje moeten sturen: met dank van nederland razz razz razz
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 335 336 337 338 339 340 ... 1081 1082 1083 1084 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games