|
|
|
|
Posted: Mon Nov 05, 2007 2:48 pm
Chado-kun  just vaknat... typ iiihhihiih PLZ SKAFFA MUSTASCH NÄR DU BLIR GAMMAL!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 05, 2007 2:57 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 05, 2007 10:09 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 06, 2007 1:50 am
jag har också den vin&ljus mallen på min mobil! fast de korten jag tagit med den ser mest ut som daterape... >:
du ser ut som aragorn -35 år ungefär på den första
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 06, 2007 5:38 am
Haha, rolig! biggrin halcyon. revolver jag har också den vin&ljus mallen på min mobil! fast de korten jag tagit med den ser mest ut som daterape... >:
du ser ut som aragorn -35 år ungefär på den första Typ en tioåring då eller?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 06, 2007 6:33 am
aragorn var 50-60nånting i boken... så c.a 15-20? ;D
major chaos i trådfördelningen btw x3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 06, 2007 7:21 am
vad i hela friden gör den här tråden på main?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 06, 2007 8:29 am
monoo Chado-kun  just vaknat... typ iiihhihiih PLZ SKAFFA MUSTASCH NÄR DU BLIR GAMMAL!
 WTF eek NÄÄJ, ingen mushe xp jag när jag såg monoo´s medelande
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 06, 2007 8:31 am
Chado-kun monoo Chado-kun  just vaknat... typ iiihhihiih PLZ SKAFFA MUSTASCH NÄR DU BLIR GAMMAL!
 WTF eek NÄÄJ, ingen mushe xp teehee, förlåt, jag bara kunde inte låta bli xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 06, 2007 10:25 pm
Men hallå, den här tråden är aktiv! Flytta tillbaka!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 07, 2007 10:23 am
Mikusagi Men hallå, den här tråden är aktiv! Flytta tillbaka! Jag tror du läste fel. NMA> Lol, jag känner knappt igen dig xP Visst träffades vi på ett J-cult-konvent för ett tag sedan? Doujinfest 2007 eller nåt. Chado> xd Sött.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 07, 2007 10:38 am
Niddler Mikusagi Men hallå, den här tråden är aktiv! Flytta tillbaka! Jag tror du läste fel. Sju år senare!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 07, 2007 4:15 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 07, 2007 9:55 pm
Niddler Lol, jag känner knappt igen dig xP Visst träffades vi på ett J-cult-konvent för ett tag sedan? Doujinfest 2007 eller nåt. Yes box. Jag frågade vad ditt riktiga namn var. Jag såg ju ut som en skum inbrottstjuv då! D: Är dessutom blyg mitt ibland nytt folk. Bilderna är ett fint exempel på avslappnat flumm.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 07, 2007 10:38 pm
Jag och Asura har också träffats! Hittade gamla bilder också. Tror det är li_kuns kompis till vänster, jag i mitten och sedan asura.

Och jag har färgat håret orange igen. biggrin Rosa under, men har skitcam så det är komprimerat och lulz. Aja. (:

|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|