|
|
|
|
Posted: Thu Dec 23, 2004 2:57 am
Filthy Chibi Strawberry Yesh! Fast jag har ju en 9 岩g syster ocks宠 ninja Men jag skulle nog inte vilja att du vore pappa iaf. *Se lite 䣫lat p堳in signatur* sweatdrop F?岠det.. xp Memmi-chan: Ja tack, g䲮a. 3nodding *slår Filthy på käften* varsegoo domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 23, 2004 2:57 am
Memmi_Chan Beppo Beruru Memmi_Chan Beppo Beruru Memmi_Chan Beppo Beruru *stuttsar in på svansen* boooooooooring *hoppar upp på en hyllaq o lägger sig ner* domokun *kl䴴rar upp p堨yllar d䲠Beppo 䲪 ninja *känner på sig att någon annan e på hyllan* ninja vem e de? *frågar me lite darrande röst* *hoppar fram* Det är jag Memmi och jag ska ta över alla hyllorna domokun eek noooooooooooooooooooooooo, de kan du inte hyllorna e ett fritt land! gonk Försvinn från mina hyllor din knähund! xd eek knähund!??!?! de va de värsta! *kastar en polly mellan ögonen på henne o hopper ner o gömmer sig under äpplena iställe* ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 23, 2004 2:58 am
Memmi_Chan Filthy Chibi Strawberry Yesh! Fast jag har ju en 9 岩g syster ocks宠 ninja Men jag skulle nog inte vilja att du vore pappa iaf. *Se lite 䣫lat p堳in signatur* sweatdrop F?岠det.. xp Memmi-chan: Ja tack, g䲮a. 3nodding *slår Filthy på käften* varsegoo domokun "Hey that's against the law! You're coming with me!" Ey ey ey, can't touch me! *springa iväg*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 23, 2004 2:58 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 23, 2004 2:59 am
*Knarkar lukten av sin apelsin med nejlikor* @w@''
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 23, 2004 2:59 am
mjesh.. *försöker få msn att fungera* stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 23, 2004 3:00 am
Filthy Memmi_Chan Filthy Chibi Strawberry Yesh! Fast jag har ju en 9 岩g syster ocks宠 ninja Men jag skulle nog inte vilja att du vore pappa iaf. *Se lite 䣫lat p堳in signatur* sweatdrop F?岠det.. xp Memmi-chan: Ja tack, g䲮a. 3nodding *slår Filthy på käften* varsegoo domokun "Hey that's against the law! You're coming with me!" Ey ey ey, can't touch me! *springa iväg* loser!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GrimCupid *Knarkar lukten av sin apelsin med nejlikor* @w@'' Smells good, don't they? eek heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 23, 2004 3:01 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Memmi_Chan Filthy Memmi_Chan Filthy Chibi Strawberry Yesh! Fast jag har ju en 9 岩g syster ocks宠 ninja Men jag skulle nog inte vilja att du vore pappa iaf. *Se lite 䣫lat p堳in signatur* sweatdrop F?岠det.. xp Memmi-chan: Ja tack, g䲮a. 3nodding *slår Filthy på käften* varsegoo domokun "Hey that's against the law! You're coming with me!" Ey ey ey, can't touch me! *springa iväg* loser! Halvt. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Filthy GrimCupid *Knarkar lukten av sin apelsin med nejlikor* @w@'' Smells good, don't they? eek heart They really do... *sniff sniff* domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 23, 2004 3:02 am