|
|
|
|
Posted: Thu Dec 23, 2004 2:49 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
*stuttsar in på svansen* boooooooooring *hoppar upp på en hyllaq o lägger sig ner* domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 23, 2004 2:50 am
Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry f*ck vad stressad jag är. >o< måste städa, handla, wtf, msn fungerar inte. *slår sönder en vägg i frustration* gonk GONK JA!! gonk crying JAG HINNER INTE!!! VART ÄR PAPPA?!?! Jag är inte pappa iallafall. o.ó' Tack gode gud för det må jag säga. sweatdrop Ja. o__o' Jag är ingen vidare på småungar. ninja *hosta till* xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 23, 2004 2:51 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 23, 2004 2:51 am
Filthy Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry f*ck vad stressad jag är. >o< måste städa, handla, wtf, msn fungerar inte. *slår sönder en vägg i frustration* gonk GONK JA!! gonk crying JAG HINNER INTE!!! VART ÄR PAPPA?!?! Jag är inte pappa iallafall. o.ó' Tack gode gud för det må jag säga. sweatdrop Ja. o__o' Jag är ingen vidare på småungar. ninja *hosta till* xd Små och små. oO;;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 23, 2004 2:52 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 23, 2004 2:52 am
Filthy Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry f*ck vad stressad jag är. >o< måste städa, handla, wtf, msn fungerar inte. *slår sönder en vägg i frustration* gonk GONK JA!! gonk crying JAG HINNER INTE!!! VART ÄR PAPPA?!?! Jag är inte pappa iallafall. o.ó' Tack gode gud för det må jag säga. sweatdrop Ja. o__o' Jag är ingen vidare på småungar. ninja *hosta till* xd ska du ha spö? scream
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 23, 2004 2:53 am
Memmi_Chan Beppo Beruru *stuttsar in på svansen* boooooooooring *hoppar upp på en hyllaq o lägger sig ner* domokun *kl䴴rar upp p堨yllar d䲠Beppo 䲪 ninja *känner på sig att någon annan e på hyllan* ninja vem e de? *frågar me lite darrande röst*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 23, 2004 2:53 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 23, 2004 2:54 am
Beppo Beruru Memmi_Chan Beppo Beruru *stuttsar in på svansen* boooooooooring *hoppar upp på en hyllaq o lägger sig ner* domokun *kl䴴rar upp p堨yllar d䲠Beppo 䲪 ninja *känner på sig att någon annan e på hyllan* ninja vem e de? *frågar me lite darrande röst* *hoppar fram* Det är jag Memmi och jag ska ta över alla hyllorna domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 23, 2004 2:55 am
Memmi_Chan Beppo Beruru Memmi_Chan Beppo Beruru *stuttsar in på svansen* boooooooooring *hoppar upp på en hyllaq o lägger sig ner* domokun *kl䴴rar upp p堨yllar d䲠Beppo 䲪 ninja *känner på sig att någon annan e på hyllan* ninja vem e de? *frågar me lite darrande röst* *hoppar fram* Det är jag Memmi och jag ska ta över alla hyllorna domokun eek noooooooooooooooooooooooo, de kan du inte hyllorna e ett fritt land! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 23, 2004 2:55 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 23, 2004 2:56 am
Beppo Beruru Memmi_Chan Beppo Beruru Memmi_Chan Beppo Beruru *stuttsar in på svansen* boooooooooring *hoppar upp på en hyllaq o lägger sig ner* domokun *kl䴴rar upp p堨yllar d䲠Beppo 䲪 ninja *känner på sig att någon annan e på hyllan* ninja vem e de? *frågar me lite darrande röst* *hoppar fram* Det är jag Memmi och jag ska ta över alla hyllorna domokun eek noooooooooooooooooooooooo, de kan du inte hyllorna e ett fritt land! gonk Försvinn från mina hyllor din knähund! xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|