|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 23, 2004 2:30 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 23, 2004 2:32 am
Hey Egon & Silence! *vinka*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 23, 2004 2:35 am
ooooooooy filthy =3!!! *vinka tbx*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 23, 2004 2:36 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 23, 2004 2:37 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 23, 2004 2:37 am
Zero-Egon ooooooooy filthy =3!!! *vinka tbx* We are le~ deutzchmen! ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 23, 2004 2:41 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 23, 2004 2:42 am
f*ck vad stressad jag är. >o< måste städa, handla, wtf, msn fungerar inte. *slår sönder en vägg i frustration*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 23, 2004 2:43 am
Chibi Strawberry f*ck vad stressad jag är. >o< måste städa, handla, wtf, msn fungerar inte. *slår sönder en vägg i frustration* gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 23, 2004 2:44 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 23, 2004 2:44 am
Filthy Chibi Strawberry f*ck vad stressad jag är. >o< måste städa, handla, wtf, msn fungerar inte. *slår sönder en vägg i frustration* gonk GONK JA!! gonk crying JAG HINNER INTE!!! VART ÄR PAPPA?!?!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 23, 2004 2:45 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 23, 2004 2:46 am
Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry f*ck vad stressad jag är. >o< måste städa, handla, wtf, msn fungerar inte. *slår sönder en vägg i frustration* gonk GONK JA!! gonk crying JAG HINNER INTE!!! VART ÄR PAPPA?!?! Jag är inte pappa iallafall. o.ó'
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 23, 2004 2:47 am
Filthy Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry f*ck vad stressad jag är. >o< måste städa, handla, wtf, msn fungerar inte. *slår sönder en vägg i frustration* gonk GONK JA!! gonk crying JAG HINNER INTE!!! VART ÄR PAPPA?!?! Jag är inte pappa iallafall. o.ó' näää...pappa är pappa och han kommer alltid att vara pappa domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 23, 2004 2:47 am
Filthy Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry f*ck vad stressad jag är. >o< måste städa, handla, wtf, msn fungerar inte. *slår sönder en vägg i frustration* gonk GONK JA!! gonk crying JAG HINNER INTE!!! VART ÄR PAPPA?!?! Jag är inte pappa iallafall. o.ó' Tack gode gud för det må jag säga. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|