|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 22, 2004 1:30 pm
Zero-Egon *Gör sin Dorky Pose* And dont come back, you Hippie! Förresten. *flyga tillbaka samma väg baklänges* Jag är inte en hippie! o.ó'
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 22, 2004 1:31 pm
FrodoLouLou Jetzudan Rebirth FrodoLouLou Jetzudan Rebirth FrodoLouLou Jetzudan Rebirth FrodoLouLou Jetzudan Rebirth FrodoLouLou okies n___n fast...det kommer jag nog inte v姡 x__x Men en kram lovar jag att du ska f堩af whee Wooh-yay! x3 Om vi nu kommer that is. Men ni måste! crying :/ Han kanske kommer d宠Jag kanske inte f岮 u__________________u *sorj* No need to be sad. I'm not much fun, anyways. xD meeh gonk E du s䫥rt >___< Njaeh, alltid skittr?och orkar ingenting. xp Och s堳kriker jag mycket. 3nodding Jomen de e skoj :3...mind if I add u on msn? ninja Nope, adda på du. Men beware, jag är skittråkig där med. xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 22, 2004 1:32 pm
Filthy Zero-Egon *Gör sin Dorky Pose* And dont come back, you Hippie! Förresten. *flyga tillbaka samma väg baklänges* Jag är inte en hippie! o.ó' wow! nu du cool dude!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 22, 2004 1:37 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 22, 2004 1:37 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 22, 2004 1:38 pm
... *suckar, märker att ingen märkt att hon finns till och hoppar ner från taklampan* *sätter sig i sin vanliga gamla hörna och pillar i vattnet och försöker få en idé* .___.; ... *kastar en längtansfull blick på semlorna som står i ett hörn och kastar en paj av ilska* *pajen råkar träffa första som postar före mig* eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 22, 2004 1:39 pm
Sushi-Sasha Zero-Egon Sushi-Sasha EGON!!! var har du fått det där... ansiktet(?) ifrån? du ser ut som en pepparkaksgubbe whee detta är mitt über Black-Face som man fick på Första April xd det ante mej whee tyckte att de skulle vara ngt s�nt ^^ jag har hafft den i 8 månader, och inte bytt avi xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 22, 2004 1:39 pm
Midnight Yume ... *suckar, märker att ingen märkt att hon finns till och hoppar ner från taklampan* *sätter sig i sin vanliga gamla hörna och pillar i vattnet och försöker få en idé* .___.; ... *kastar en längtansfull blick på semlorna som står i ett hörn och kastar en paj av ilska* *pajen råkar träffa första som postar före mig* eek eek va i helvete! gonk *slickar rent ansikte xp domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|