|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 25, 2006 3:52 am
QYDrop Darlaa kittyocean ik kan prima met een PC overweg XD Maar hardware stuff laat ik wel door iemand met kennis doen XD Dan hou ik het wel op de Software! het is geen hardware het is een programmatje dat het voor je doet daar is ie een paar uur mee bezig dan kan je thee gaan leuten en als je terugkomt issie klaar.aleen de exstraas voor de koeling en video kaarten zo blijft hard ware .... ook het instaleren er van valt er onder Maar daar heb ik het nu niet over... fragmenteren bedoelde ik.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 25, 2006 4:11 am
Ohohoh! 4laugh --------> ----so pretty!!! made by kiddo,
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 25, 2006 4:17 am
Darlaa Ohohoh! 4laugh --------> ----so pretty!!! made by kiddo, Cool cool .
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 25, 2006 4:31 am
Darlaa Ohohoh! 4laugh --------> ----so pretty!!! made by kiddo, OH! sjiek!!! 4laugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 25, 2006 4:47 am
Darlaa Ohohoh! 4laugh --------> ----so pretty!!! made by kiddo, oeh idd ziet er echt vet cool uit.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 25, 2006 4:56 am
ik heb nu iets van 157 edits XD als ik goed geteld heb,
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 25, 2006 5:01 am
Darlaa ik heb nu iets van 157 edits XD als ik goed geteld heb, Whoa. Ik ben allang blij dat ik wat avi art heb gekregen sweatdrop .
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 25, 2006 5:06 am
wah kijk nou, ik was wat aan het prutsen met tektek. zo zie ik er ongeveer uit in real life xD ((Boh wat ik ben een stylen00b xD))

shouderlang bruin haar, spijkerbroek, kleurig topje + vestje, zwarte gympies, altijd muzie kaan het luisteren en een kettinkje om. xD
Wie tektekt zichzelf ook eens? ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 25, 2006 5:07 am
Zakou Nenharma wah kijk nou, ik was wat aan het prutsen met tektek. zo zie ik er ongeveer uit in real life xD ((Boh wat ik ben een stylen00b xD))

shouderlang bruin haar, spijkerbroek, kleurig topje + vestje, zwarte gympies, altijd muzie kaan het luisteren en een kettinkje om. xD
Wie tektekt zichzelf ook eens? ninja Heb ik weleens gedaan. Moet wel ff zoeken >_<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 25, 2006 5:07 am
Ik heb er voor betaald hoor XD
Neej ik ben allang blij dat ik mijn avi er uit kan laten zien zoals ik wil..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 25, 2006 7:18 am
Ik tektek mezelf ook nooit, kzie der toch elke dag anders uit.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 25, 2006 8:53 am
Zakou Nenharma wah kijk nou, ik was wat aan het prutsen met tektek. zo zie ik er ongeveer uit in real life xD ((Boh wat ik ben een stylen00b xD))

Wie tektekt zichzelf ook eens? ninja wat leuk! En ik kan mijzelf niet tektekken XD Ik draag vaak een vest, maar ik vind er geen mooie vesten tussen zitten
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 25, 2006 9:33 am
Hier is een nogal bizarre tektek van mij.  Ik kon geen goed shirt en schoenen vinden, de haarkleur hoort ook zwart te zijn maar die zat er niet tussen. Dus toen werd het maar donkerblauw.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 25, 2006 10:39 am
Hij is wel mooi!!! Zelf zou ik de andere headphones nemen (ik heb kleinere XD)
Misschien moet ik nog eens kijken of ik mezelf kan tektekken....
Oh ja, iemand enig idee hoe laat NL-PO begint?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 25, 2006 10:50 am
8 uur tenminste volgens teletekst van nederland twee ik weet niet of dan de aftrap is of de voorbeschouwing, anders is het 9 uur.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |