|
|
|
|
Posted: Thu Nov 01, 2007 2:30 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 03, 2007 6:52 pm
Ida är och kommer alltid vara min heta,muskulösa, spartan <3 Sakana och Dora får mig att sakna mitt orangefärgade hår >: NU ÄR DET IAF SVART  Höh, jag är ganska röd :3..men jag hittade min barndomsmössa! PLOOTAH MIT LEPARNA
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 04, 2007 5:00 am
monoo Meh. Knäppis.
...jag fattar inte varför du stressar så mycket över din vikt. Du är ju liksom...snäppet från skinn och ben. Lägg på några storlekar, och du skulle fortfarande vara asfin. 3nodding aw så gulligt sagt! <3 men jag är inte hejdlöst obsessed av min vikt egentligen, kanske klagar mycket när jag är på gaia eller nåt... jag menar, livet är fattigt utan tequíla och pizza.
sostrate: söt mössa + intense pout = hur gulligt som helst! du passar i rött läppstift också.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 04, 2007 7:22 am
AW! Sostrate är bedårande heart whee Snyggt du passade i kläderna och sminket.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 04, 2007 9:31 am
Hurr dee durr! Tackar tackar!
Har varit lite tveksam om rött för det har gått från "rawr, fint!" till "ehm..*ta bort*" senare under dagen ;o; Sen kan jag inte så mycket om smink..Alltså visst, skillnaden, men inte kan jag applicera nåt >: (jag håller mig till täckstift och eyeliner XD)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 04, 2007 4:42 pm
Sostrate Ida är och kommer alltid vara min heta,muskulösa, spartan <3 Sakana och Dora får mig att sakna mitt orangefärgade hår >: NU ÄR DET IAF SVART  Höh, jag är ganska röd :3..men jag hittade min barndomsmössa! PLOOTAH MIT LEPARNA Fiiin! Och åååh vilka fina ögon!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 04, 2007 4:44 pm
halcyon. revolver monoo Meh. Knäppis.
...jag fattar inte varför du stressar så mycket över din vikt. Du är ju liksom...snäppet från skinn och ben. Lägg på några storlekar, och du skulle fortfarande vara asfin. 3nodding aw så gulligt sagt! <3 men jag är inte hejdlöst obsessed av min vikt egentligen, kanske klagar mycket när jag är på gaia eller nåt... jag menar, livet är fattigt utan tequíla och pizza.
sostrate: söt mössa + intense pout = hur gulligt som helst! du passar i rött läppstift också. Ah ok, tja, har väl sett dig posta lite här och där så, ja, därför trodde jag så. Men hursom, så menar jag ju det jag sa 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 05, 2007 6:43 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 05, 2007 9:10 am
Nej men, värsta charmören här! heart Har faktiskt aldrig tyckt om mina ögon D: de är små typ...har väl nåt för större ögon
Du får mig att ångra att jag inte klädde ut mig a la Halloween ;_; Snygga detaljen..Det får mig att tänka på Buleta(stavning?)<3 Typ..rödluvan med pistol, fast i en het yxversion <3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 05, 2007 9:19 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 05, 2007 10:09 am
monoo, hur SÖT är inte du? Geez. biggrin <3 Helt underbart, får jag fira halloween med dig nästa år?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 05, 2007 10:59 am