|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 12:00 pm
FrodoLouLou *svimmar av allt stress* X_X *Petar På* ellu! sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 12:01 pm
hallå? Ser någon mig? sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 12:01 pm
Silence_P jiminijon Silence_P jiminijon *tar fram sin eldkastare änu en gång* eld! scream Har redan Planerat för detta!! xd *Tar fram sin Iskastare* IIIIIIIISSSS! blaugh *svälj**blir till is* gonk Mwahahahaaa! *Tar en hammare och knackar bort isen vid hans huvud men låter resten va kvar* Försök ta dig ur de här! xd omg! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 12:02 pm
Blixtra hallå? Ser någon mig? sad Ja det gör vi. Jag gömde mig för ditt elaka skratt. eek xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Blixtra hallå? Ser någon mig? sad Jo det är klart.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
jiminijon Silence_P jiminijon Silence_P jiminijon *tar fram sin eldkastare änu en gång* eld! scream Har redan Planerat för detta!! xd *Tar fram sin Iskastare* IIIIIIIISSSS! blaugh *svälj**blir till is* gonk Mwahahahaaa! *Tar en hammare och knackar bort isen vid hans huvud men låter resten va kvar* Försök ta dig ur de här! xd omg! gonk Hahahahaaa!!! *Tar din eldkastare o sprutar eld mot isen så den smälter* Säg till när de börjar bli lite för VARMT! xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 12:03 pm
Blixtra hallå? Ser någon mig? sad jag men jag väntar på att du ska svara på min post
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 12:04 pm
MWHAHAHAHAHAHA!! *skrattar elakt igen*
Ok bra!! Folk ser mig.. Men!!
Vad är det för film då? NYU!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 12:04 pm
Silence_P FrodoLouLou *svimmar av allt stress* X_X *Petar På* ellu! sweatdrop *kikar lite* >.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 12:06 pm
FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou *svimmar av allt stress* X_X *Petar På* ellu! sweatdrop *kikar lite* >.o Hejjjj! whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 12:06 pm
Silence_P jiminijon Silence_P jiminijon Silence_P jiminijon *tar fram sin eldkastare änu en gång* eld! scream Har redan Planerat för detta!! xd *Tar fram sin Iskastare* IIIIIIIISSSS! blaugh *svälj**blir till is* gonk Mwahahahaaa! *Tar en hammare och knackar bort isen vid hans huvud men låter resten va kvar* Försök ta dig ur de här! xd omg! gonk Hahahahaaa!!! *Tar din eldkastare o sprutar eld mot isen så den smälter* Säg till när de börjar bli lite för VARMT! xp näe!vänta min eldkastare är electisk eek *trycker på E.M.P:n*så nu är jag fri xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 12:07 pm
jiminijon näe!vänta min eldkastare är electisk eek *trycker på E.M.P:n*så nu är jag fri xp GAaaaahhhh!!! Du o dina Electroniska GREJER! scream
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 12:08 pm
Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou *svimmar av allt stress* X_X *Petar På* ellu! sweatdrop *kikar lite* >.o Hejjjj! whee hej hej whee *skuttar upp*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 12:09 pm
Silence_P jiminijon näe!vänta min eldkastare är electisk eek *trycker på E.M.P:n*så nu är jag fri xp GAaaaahhhh!!! Du o dina Electroniska GREJER! scream japp whee *stoppar en granat i munnen på,drar ut sprinten* xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 12:10 pm
FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou *svimmar av allt stress* X_X *Petar På* ellu! sweatdrop *kikar lite* >.o Hejjjj! whee hej hej whee *skuttar upp* *Springer runt med en Granat I Munnen* Hur e de med dig då??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|