|
|
|
|
Posted: Wed Dec 22, 2004 1:13 pm
Petsy .. Dock kommer jag inte våga glompa nån<> naaw sad Folket är snälla där :3 O Chibi_chan fick mej att glompa lite folk tillsammans med henne whee De va skojsigt razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 22, 2004 1:14 pm
o.o .. *rycka med halsen lite så det klingar* domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 22, 2004 1:14 pm
Nidder Zero-Egon Aerals Zero-Egon OMFG >< det var det sissta anders och m�ns avsnittet!!!!!!!! crying *s�rjer med dig* crying fast dom var s� j�kla mycket roligare f�rra s�songen >.O jo, det var dom. men kristoffer var r�tt kul denna ses�ng XD hoppas han �r med mer :3 njao.. halvkul tycker jag :/ ellevafan.. han är kul biggrin han dricker Nypon soppa hela tiden xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 22, 2004 1:15 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 22, 2004 1:15 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 22, 2004 1:16 pm
FrodoLouLou Petsy .. Dock kommer jag inte våga glompa nån<> naaw sad Folket är snälla där :3 O Chibi_chan fick mej att glompa lite folk tillsammans med henne whee De va skojsigt razz Nej dom är elaka xx;; När dom vet att det är jag kommer dom slänga ut mig << och Jazz med..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 22, 2004 1:17 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 22, 2004 1:18 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 22, 2004 1:19 pm
|
|
|
|
|
|
|
FrodoLouLou okies n___n fast...det kommer jag nog inte v姡 x__x Men en kram lovar jag att du ska f堩af whee Wooh-yay! x3 Om vi nu kommer that is.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Filthy Zero-Egon Filthy o.o .. *rycka med halsen lite så det klingar* domokun you are a ******** hippie! lets kill him!!! *hoppar p� Filthy* "Omg! It's stepdad the drunkering! LET'S KICK HIS a**!" xd hehe, you wanna fight, do ya? do ya? do ya? *brottas med Filthy*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 22, 2004 1:20 pm
Zero-Egon Filthy Zero-Egon Filthy o.o .. *rycka med halsen lite så det klingar* domokun you are a ******** hippie! lets kill him!!! *hoppar p� Filthy* "Omg! It's stepdad the drunkering! LET'S KICK HIS a**!" xd hehe, you wanna fight, do ya? do ya? do ya? *brottas med Filthy* Hey! *brottas tillbaka* NOT MY LEG! *KNIIIRK* AAARGH!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 22, 2004 1:21 pm
Jetzudan Rebirth FrodoLouLou okies n___n fast...det kommer jag nog inte v姡 x__x Men en kram lovar jag att du ska f堩af whee Wooh-yay! x3 Om vi nu kommer that is. Men ni måste! crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|