|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 22, 2004 12:57 pm
@Beppo Beruru: Heheh... xd eek JET! whee *hoppar ner på Jet och mosar honom* Har inte sett dig på evigheter xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 22, 2004 12:57 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 22, 2004 12:58 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 22, 2004 12:58 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 22, 2004 1:05 pm
Jetzudan Rebirth FrodoLouLou Jetzudan Rebirth FrodoLouLou släpa med dig Alextill J-Cult domokun NI ska gå!! >___< xD.... Han tänker släpa med mig. YAY! *lycka* hmm...hur lång är du? O__o typ 1,62. Hurs忠O_o MEN! T__T Då är du för kort för att bli glompad *sörja* crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 22, 2004 1:06 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 22, 2004 1:07 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 22, 2004 1:07 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 22, 2004 1:10 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jetzudan Rebirth FrodoLouLou Jetzudan Rebirth FrodoLouLou Jetzudan Rebirth FrodoLouLou släpa med dig Alextill J-Cult domokun NI ska gå!! >___< xD.... Han tänker släpa med mig. YAY! *lycka* hmm...hur lång är du? O__o typ 1,62. Hurs忠O_o MEN! T__T Då är du för kort för att bli glompad *sörja* crying xd Vad堦?ort? jaaa...jag e ju 173 x__x Kan ju inte glompa dej...då dör du T__T *peta ner på golvet*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nej nu ska jag nog kolla på en av det fyra säsångerna av The simpsons, som min syrra köpte hem från Sri Lanka.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 22, 2004 1:11 pm
.. Dock kommer jag inte våga glompa nån<>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FrodoLouLou Jetzudan Rebirth FrodoLouLou Jetzudan Rebirth FrodoLouLou Jetzudan Rebirth FrodoLouLou släpa med dig Alextill J-Cult domokun NI ska gå!! >___< xD.... Han tänker släpa med mig. YAY! *lycka* hmm...hur lång är du? O__o typ 1,62. Hurs忠O_o MEN! T__T Då är du för kort för att bli glompad *sörja* crying xd Vad堦?ort? jaaa...jag e ju 173 x__x Kan ju inte glompa dej...då dör du T__T *peta ner på golvet* Meeh, du kan nog glompa mig. Jag springer ju runt med Alex på ryggen varje dag typ. xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Zero-Egon Aerals Zero-Egon OMFG >< det var det sissta anders och m�ns avsnittet!!!!!!!! crying *s�rjer med dig* crying fast dom var s� j�kla mycket roligare f�rra s�songen >.O jo, det var dom. men kristoffer var r�tt kul denna ses�ng XD hoppas han �r med mer :3 njao.. halvkul tycker jag :/ ellevafan.. han är kul biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 22, 2004 1:12 pm
TessiTuss Nej nu ska jag nog kolla på en av det fyra säsångerna av The simpsons, som min syrra köpte hem från Sri Lanka. heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|