Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
What's on your mind? Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 333 334 335 336 337 338 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

The Forbidden Angel

PostPosted: Tue Feb 20, 2007 4:56 am

kittyocean
Mijn ouders zijn helemaal para; denken dat ik mezelf uithonger.... maar ik heb gewoon geen honger XD Serieus! Ik heb meer dorst dan honger XD

Ken gebeure razz heb ik ook wel eens. En waar drinken zit, past geen eten he
PostPosted: Tue Feb 20, 2007 7:09 am

nog maar 3 dagen stage sweatdrop

LeannaAnne
Vice Captain

kittyocean
Captain

PostPosted: Tue Feb 20, 2007 1:55 pm

The Forbidden Angel
kittyocean
Mijn ouders zijn helemaal para; denken dat ik mezelf uithonger.... maar ik heb gewoon geen honger XD Serieus! Ik heb meer dorst dan honger XD

ik heb een paar maanden dat al XD
PostPosted: Tue Feb 20, 2007 2:29 pm

kittyocean
Jeetje wat een drama XD (en yay voor Button!!)
Heeft jammer genoeg niet echt geholpen xd , ben gezakt voor de cassiere-toets. Mag het toch nog wel doen, though. Ik had echt nooit gedacht dat er zoveel achter zat! Koffieboekjes, spaarzegels, spaarboekjes, PLU-codes 0.o Help

ButtonFly

The Forbidden Angel

PostPosted: Tue Feb 20, 2007 3:04 pm

kittyocean
The Forbidden Angel
kittyocean

ik heb een paar maanden dat al XD

ow oke dan ehm is het toch een beetje anders misschien whee
PostPosted: Wed Feb 21, 2007 7:38 am

"Jao, ik zoek de dvd van Kneitreider."

"Even zoeken... ah, daar is hij, de dvd van Knightrider..."

"Nee, KNEITREIDER."

--------------

"Mijn I-pod die doet het niet. Er zit te weinig geheugen op."

"Dan moet u contact met Apple opnemen. Ik neem trouwens aan dat u dit al heeft uitgeprobeerd?"

"Ja, hoe moet ik het anders weten?! *diepe zucht waardoor je denkt dat hij me een sukkel vind* En die collega van je stuurde me ook al naar Apple, maar mijn I-pod is niet van Apple!"

"............ I-pods zijn toch van Apple?"

"Nee, de mijne niet, ik heb een Diffrnce!"

".......... Oh, maar een Diffrnce is ook geen I-pod. Vandaar! Nou, dan kan hij naar dit adres *insert adres*"

"Het is wel een I-pod want iedereen noemt het een I-pod! Ik zeg toch, ik heb een I-pod MP3 speler!"

"Ja, maar een I-pod is een merknaam."

*aan de diepe zucht aan de andere kant te horen weet je al dat die man heilig overtuigd te zijn van zijn eigen gelijk.*

-------------------

En dan vinden ze MIJ dom! rolleyes

kittyocean
Captain

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Wed Feb 21, 2007 8:26 am

rofl

@ anne: hoe lang loop je dan al stage?
PostPosted: Wed Feb 21, 2007 9:09 am

Darlaa
rofl

een week xp

LeannaAnne
Vice Captain

kittyocean
Captain

PostPosted: Wed Feb 21, 2007 12:35 pm

.~Horsie~Anne~.
Darlaa
rofl

een week xp

Snuffelstage?
PostPosted: Wed Feb 21, 2007 2:41 pm

» OMM: Misschien toch maar eens een nieuwe kattebak kopen, toen ik deze kocht dacht ik dat Rox(y) een vrouwtje was en deze bak is dan ook knalroze.

Illyriae

2,500 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Explorer 0
  • Beta Treasure Hunter 0

The Forbidden Angel

PostPosted: Wed Feb 21, 2007 10:01 pm

Aja roze voor mannen schijnt weer hip te zijn xd
PostPosted: Thu Feb 22, 2007 12:08 am

Omm: ben verkoude *hatjoe* en niet zo'n klein beetje, gister was het erger.

En ik ga in de verkantie Black & White 2 (=gaaf computerspel) samen met Clara kopen, gelukkig heeft de school besloten om vrijdag de verkantie te laten beginnen ik mocht hem niet eerder kopen omdat het te veel aandacht zou afhalen van m'n werk dat ik moet inhalen.

kassiopeia

9,100 Points
  • Invisibility 100
  • Alchemy Level 2 100
  • Clambake 200

Illyriae

2,500 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Explorer 0
  • Beta Treasure Hunter 0
PostPosted: Thu Feb 22, 2007 4:03 am

» OMM: Komen we vandaag het lokaal van biologie binnen, liggen er allemaal schalen varkensharten op de tafels. En wat heb ik gelachen, mijn vriendinnen durfden er niet eens naar te kijken (ok, ik vond het misschien toch wel zielig voor ze). Maar ik snap niet dat je wel rustig thuis een rauw varkenslapje aanraakt en zelfs opeet later, maar niet eens naar het hart durft te kijken op school.

PostPosted: Thu Feb 22, 2007 4:08 am

ll Eurynome ll
    » OMM: Komen we vandaag het lokaal van biologie binnen, liggen er allemaal schalen varkensharten op de tafels. En wat heb ik gelachen, mijn vriendinnen durfden er niet eens naar te kijken (ok, ik vond het misschien toch wel zielig voor ze). Maar ik snap niet dat je wel rustig thuis een rauw varkenslapje aanraakt en zelfs opeet later, maar niet eens naar het hart durft te kijken op school.

Ik ga zoiets nooit van m'n leven aanraken. Daar ga ik echt van flauwvallen.
Over dat vlees: Gewoon vlees durf ik wel aan te raken, omdat het spieren zijn uit benen en rug etc. Niet zo schokkend als harten, ogen, etc. etc.
Ben ik blij dat ik al vakantie heb xd

ButtonFly

The Forbidden Angel

PostPosted: Thu Feb 22, 2007 5:49 am

Haha ja dat hadden wij ook een paar jaar geleden met biologie, koeienharten denk ik, en 1 hele koeielong. Het rook niet echt fris maar was zeker wel lachen. Alleen na afloop vlogen de harten de kantine rond neutral
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 333 334 335 336 337 338 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games