Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
~Chatterbox~ Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 333 334 335 336 337 338 ... 1081 1082 1083 1084 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

kittyocean
Captain

PostPosted: Sun Jun 25, 2006 2:22 am

ik weet niet of ik veel kan komen sad Mijn pc moet opnieuw geinstalleerd worden, en dat betekent alles backuppen!
PostPosted: Sun Jun 25, 2006 2:25 am

kittyocean
ik weet niet of ik veel kan komen sad Mijn pc moet opnieuw geinstalleerd worden, en dat betekent alles backuppen!

lol die van mij is nu bij de dealer om dat er geen backups en dumps gemaakt konden worden ....... wat verwachtje dn aoook als je een pc laat drqaien op 16 kb free space sweatdrop

QYDrop

kittyocean
Captain

PostPosted: Sun Jun 25, 2006 2:27 am

Mijn pc is 20 GB geheugen kwijtgeraakt. No kidding! Zo had ik 60GB over, hij gaat een half uurtje online en BAM, nog maar 40!

En nee, geen virussen
En nee, geen spyware

Mogelijk zit mijn PC vol met Windows Updates

Maar als hij opnieuw geinstalleerd wordt, dan krijg ik betere Windows bla bla bla bla.... ach, die knul weet alles van PCs en ik niet zoveel XD
PostPosted: Sun Jun 25, 2006 2:41 am

kittyocean
Mijn pc is 20 GB geheugen kwijtgeraakt. No kidding! Zo had ik 60GB over, hij gaat een half uurtje online en BAM, nog maar 40!

En nee, geen virussen
En nee, geen spyware

Maar als hij opnieuw geinstalleerd wordt, dan krijg ik betere Windows bla bla bla bla.... ach, die knul weet alles van PCs en ik niet zoveel XD

je k**t het soms maar beter laten doen dan zelf denk ik maar

QYDrop

Van Norde

PostPosted: Sun Jun 25, 2006 2:59 am

kittyocean

En nee, geen virussen
En nee, geen spyware

Herformateer je PC of check de instellingen in je BIOS ( bij het opstarten op F11 of F8 drukken geloof ik )
PostPosted: Sun Jun 25, 2006 3:12 am

Van Norde
kittyocean

En nee, geen virussen
En nee, geen spyware

Herformateer je PC of check de instellingen in je BIOS ( bij het opstarten op F11 of F8 drukken geloof ik )

Dat bedoel ik dus met herinstalleren XD Alles eraf en opnieuw geinstalleerd. En BIOS checken laat ik liever aan die jongen over XD Ik heb ooit de BIOS op deze pc gechecked en toen heb ik hem bijna finaal laten flippen XD

kittyocean
Captain

Van Norde

PostPosted: Sun Jun 25, 2006 3:15 am

kittyocean
Van Norde
kittyocean

En nee, geen virussen
En nee, geen spyware

Dat bedoel ik dus met herinstalleren XD Alles eraf en opnieuw geinstalleerd. En BIOS checken laat ik liever aan die jongen over XD Ik heb ooit de BIOS op deze pc gechecked en toen heb ik hem bijna finaal laten flippen XD

Je hebt ook altijd nog save mode, maar ik denk dat het meer een hardware dan een software probleem is. Het is idd slimmer om het door iemand te doen die er verstand van heeft dan wat zomaar te gaan proberen. Mijn oude comp heeft het ook niet lang met mij uitgehouden sweatdrop .
PostPosted: Sun Jun 25, 2006 3:15 am

kittyocean
Van Norde
kittyocean

En nee, geen virussen
En nee, geen spyware

Nee ik denk dat ie bedoeld.. je kan je pc ook zelf formatteren dan zet ie alles op soort en maakt zo meer ruimte dat moet je om de zoveel tijd doen dan gaat ie veel sneller.

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

QYDrop

PostPosted: Sun Jun 25, 2006 3:16 am

ik heb hem over ge klokt biggrin een week later was die door ge brand xp
nu heb ik hem 3 keer ge zekert en exstra koeling
PostPosted: Sun Jun 25, 2006 3:17 am

ik kan prima met een PC overweg XD Maar hardware stuff laat ik wel door iemand met kennis doen XD Dan hou ik het wel op de Software!

kittyocean
Captain

QYDrop

PostPosted: Sun Jun 25, 2006 3:24 am

ik heb 2 jaar lang ict ge daan dus weet er genoeg van af om er aan de knutselen
PostPosted: Sun Jun 25, 2006 3:25 am

Als het om mijn studentengenoten gaat, en om software issues, komen ze liever naar mij dan dat ze naar de helpdesk bellen XD Wel humor. Ik heb onorthodoxe manier van probleemoplossing:

Gaat de PC echt niet meer uit? *trekt stekker er uit* En nu?

kittyocean
Captain

QYDrop

PostPosted: Sun Jun 25, 2006 3:29 am

kittyocean
Als het om mijn studentengenoten gaat, en om software issues, komen ze liever naar mij dan dat ze naar de helpdesk bellen XD Wel humor. Ik heb onorthodoxe manier van probleemoplossing:

Gaat de PC echt niet meer uit? *trekt stekker er uit* En nu?

als he puntje bij het paaltje komt xd
PostPosted: Sun Jun 25, 2006 3:30 am

kittyocean
ik kan prima met een PC overweg XD Maar hardware stuff laat ik wel door iemand met kennis doen XD Dan hou ik het wel op de Software!

het is geen hardware het is een programmatje dat het voor je doet daar is ie een paar uur mee bezig dan kan je thee gaan leuten en als je terugkomt issie klaar.

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

QYDrop

PostPosted: Sun Jun 25, 2006 3:41 am

Darlaa
kittyocean

het is geen hardware het is een programmatje dat het voor je doet daar is ie een paar uur mee bezig dan kan je thee gaan leuten en als je terugkomt issie klaar.

aleen de exstraas voor de koeling en video kaarten zo blijft hard ware ....
ook het instaleren er van valt er onder
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 333 334 335 336 337 338 ... 1081 1082 1083 1084 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games