|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 11:52 am
Blixtra Jalkazar Blixtra Jalkazar Tja.. va görs.. du framtida paentolog *paeolontolog razz Jag gör inte så mycket.. Själv då? har gäster..... en bokstav hit å dit de gör väl ingen skillnad Nejjö! Skulle bara leka duktig ;D Haha!! Men.. Har du kul eller`?! hyfsat... ska se på Rise Of Mushroom Kingdom 3 så de har ja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 11:53 am
Chibi Strawberry Filthy Har alla skeleton saker förutom brallorna. stal du dom? eek xd Oja. Jag är en förträfflig liten tjuv. Mwehehe. xp *Planerar nästa skeleton stöld*Aaah! Tjuv i affären! eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 11:53 am
jiminijon *tar fram sin eldkastare änu en gång* eld! scream Har redan Planerat för detta!! xd *Tar fram sin Iskastare* IIIIIIIISSSS! blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 11:54 am
Filthy Linka Spirit Nån här som har en Kandy Korn Hat..? ninja Nope. Men det skulle vara grymt att ha en. Fast dom kostar dock för mycket. sweatdrop Jag har iallafall halva priset av det högsta. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Silence_P jiminijon *tar fram sin eldkastare änu en gång* eld! scream Har redan Planerat för detta!! xd *Tar fram sin Iskastare* IIIIIIIISSSS! blaugh *undar om Silence kommer ihåg att han har dreggel över hela ansiktet efter min såkallad ursäkt*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Filthy Aaah! Tjuv i affären! eek Men då! gonk Finns ingen här som använder skeleton grejer.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 11:56 am
Silence_P jiminijon *tar fram sin eldkastare änu en gång* eld! scream Har redan Planerat för detta!! xd *Tar fram sin Iskastare* IIIIIIIISSSS! blaugh *svälj**blir till is* gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 11:56 am
jiminijon FrodoLouLou jiminijon FrodoLouLou jiminijon eh.........men vem är du? neutral the one who nyss gav dig ett kex gonk jag vet fortfarande inte vem du är..men.....................här har man predikat och kacklat........å du vet fortfarande inte vem jag är crying *sätter sig i ett mörkt hörn* *pet*jag bara skoja! xp *gömmer sig**slutar grina* gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 11:58 am
|
|
|
|
|
|
|
jiminijon Silence_P jiminijon *tar fram sin eldkastare änu en gång* eld! scream Har redan Planerat för detta!! xd *Tar fram sin Iskastare* IIIIIIIISSSS! blaugh *svälj**blir till is* gonk Mwahahahaaa! *Tar en hammare och knackar bort isen vid hans huvud men låter resten va kvar* Försök ta dig ur de här! xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Filthy Aaah! Tjuv i affären! eek Men då! gonk Finns ingen här som använder skeleton grejer. Jag gör! *håller i mig själv* eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 11:59 am
FrodoLouLou jiminijon FrodoLouLou jiminijon FrodoLouLou jiminijon eh.........men vem är du? neutral the one who nyss gav dig ett kex gonk jag vet fortfarande inte vem du är..men.....................här har man predikat och kacklat........å du vet fortfarande inte vem jag är crying *sätter sig i ett mörkt hörn* *pet*jag bara skoja! xp *gömmer sig**slutar grina* gonk haha
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|