|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 22, 2004 3:30 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 22, 2004 3:32 am
Filthy Sakana-sama *stapplar in* Genki? sweatdrop *sätta på sig axel rosa mössan och fisha till welcome to the jungle* xd YAAAY! I GOT A TROPICAL a** FISH!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 22, 2004 3:33 am
Sakana-sama Filthy Sakana-sama *stapplar in* Genki? sweatdrop *sätta på sig axel rosa mössan och fisha till welcome to the jungle* xd YAAAY! I GOT A TROPICAL a** FISH! xd heart Me love tropical a** fishes.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 22, 2004 3:35 am
Filthy Sakana-sama Filthy Sakana-sama *stapplar in* Genki? sweatdrop *sätta på sig axel rosa mössan och fisha till welcome to the jungle* xd YAAAY! I GOT A TROPICAL a** FISH! xd heart Me love tropical a** fishes. *giggles like a girl*
No wait, I AM a girl... sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 22, 2004 3:36 am
usch. mitt huvud. *går* xX
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 22, 2004 3:37 am
Sakana-sama Filthy Sakana-sama Filthy Sakana-sama *stapplar in* Genki? sweatdrop *sätta på sig axel rosa mössan och fisha till welcome to the jungle* xd YAAAY! I GOT A TROPICAL a** FISH! xd heart Me love tropical a** fishes. *giggles like a girl*
No wait, I AM a girl... sweatdrop Du är en kille om du jämför med mig.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 22, 2004 3:50 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 22, 2004 4:00 am
Chibi Strawberry MAN SKA INTE SITTA VID DATORN N�R MAN HAR HUVUDV�RK!! OCH MAN SKA INTE G� UT N�R MAN �R SJUK!! VAD SKA JAG D� G�RA?!?! scream Rita?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 22, 2004 4:04 am
Filthy Sakana-sama Filthy Sakana-sama Filthy Sakana-sama *stapplar in* Genki? sweatdrop *sätta på sig axel rosa mössan och fisha till welcome to the jungle* xd YAAAY! I GOT A TROPICAL a** FISH! xd heart Me love tropical a** fishes. *giggles like a girl*
No wait, I AM a girl... sweatdrop Du är en kille om du jämför med mig. Påstår du att jag är maskulin? stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 22, 2004 4:07 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 22, 2004 4:16 am
Mele kalikimaka is the thing to say...! O__o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 22, 2004 4:23 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 22, 2004 4:25 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 22, 2004 4:26 am
Hur är det med digen dåen? X3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 22, 2004 4:27 am
Blixtra Hur är det med digen dåen? X3 Bara bra, om inte lite fattigt efter allt julklappande. >__o Bra med dig?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|