|
|
|
|
Posted: Wed Dec 22, 2004 2:01 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 22, 2004 2:02 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 22, 2004 2:03 am
Filthy Chibi Strawberry 4laugh heart *krama tillbaka och peta på byxorna* razz whee 3nodding blaugh usch. jag känner mig godhjärtad nu också. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 22, 2004 2:03 am
Go jag vill har n�got jag har bara fot en greg av blixtra fast vet inte hur man kan tar i m�t i banken Du går in på banken, trycker på pending trades, och sen så klickar du på traden du vill acceptera, och sen skriver du in ditt lösenord i rätt ruta o trycker confirm... Tror jag iaf sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 22, 2004 2:04 am
Me-ninmra Beppo Beruru Me-ninmra Beppo Beruru Me-ninmra Beppo Beruru *andas ut* yack gode gud *hoppar upp på en hylla igen me ett paket polly* *hoppar upp och snor några polly* man får väl tacka.... eek här ta dom kasta inte glass på mi8g bara domokun gonk jag scream brukar inte _kasta_ glass... Alldeles för dyrt... sweatdrop ok sweatdrop bra att veta förlåt att ja kastaäpplen päron toapapper o glass förrut domokun sweatdrop ingen skada orsakad blaugh .... ......... vad ska man g?nu??? ja vet inte ninja men ja måste dra o jobba snart ''X_x
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 22, 2004 2:05 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 22, 2004 2:05 am
Beppo Beruru Aranea Go jag vill har n�got jag har bara fot en greg av blixtra fast vet inte hur man kan tar i m�t i banken Du går in på banken, trycker på pending trades, och sen så klickar du på traden du vill acceptera, och sen skriver du in ditt lösenord i rätt ruta o trycker confirm... Tror jag iaf sweatdrop l�ter r�tt men gaia e cp s� ibland funkar de inte ''X_x Jag har tagit emot och skickat trade-saker både igår och idag ._.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 22, 2004 2:06 am
Beppo Beruru Me-ninmra Beppo Beruru Me-ninmra Beppo Beruru eek här ta dom kasta inte glass på mi8g bara domokun gonk jag scream brukar inte _kasta_ glass... Alldeles för dyrt... sweatdrop ok sweatdrop bra att veta förlåt att ja kastaäpplen päron toapapper o glass förrut domokun sweatdrop ingen skada orsakad blaugh .... ......... vad ska man g?nu??? ja vet inte ninja men ja måste dra o jobba snart ''X_x Ska kanske ha lektion snart... O_o ... vill inte.... har dock bara en idag.. blaugh whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 22, 2004 2:07 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 22, 2004 2:07 am
Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry 4laugh heart *krama tillbaka och peta på byxorna* razz whee 3nodding blaugh usch. jag känner mig godhjärtad nu också. gonk sweatdrop vet hur det är.... men det brukar gå att åtgärda.... xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 22, 2004 2:08 am
gomorrn, har förkylingen försvunnit ännu då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 22, 2004 2:08 am