|
|
|
|
Posted: Wed Dec 22, 2004 1:30 am
Beppo Beruru Me-ninmra Beppo Beruru Me-ninmra Beppo Beruru *hoppar ner i en h?oapaper som st岠brevid nudel hyllan* yieks eek ninja toapapper... eek whee *Plockar fram en tändare* har du sprinklers här? ja har en galning efter mig gonk *kastar 5 rullartoapapper på henne o springer o gömmer sig i glass kylen* kallt gonk Inte galning... *skakar p堨uvudet... g岠mot kylen och st䬬er mig framf?嬬er den st䮧d* Gillar du kyla? *fr姡r honom i normal samtalston* nja ganska van me den efter att ha jobbat i mj?ylen o frysen i 2岬 men de e inte s䳫ilt mysigt j䭦?me v䲭e gonk Då gör det ingen då om jag står här resten av dagen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 22, 2004 1:31 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 22, 2004 1:32 am
Beppo Beruru Me-ninmra Beppo Beruru Me-ninmra Beppo Beruru Me-ninmra Beppo Beruru *hoppar ner i en h?oapaper som st岠brevid nudel hyllan* yieks eek ninja toapapper... eek whee *Plockar fram en tändare* har du sprinklers här? ja har en galning efter mig gonk *kastar 5 rullartoapapper på henne o springer o gömmer sig i glass kylen* kallt gonk Inte galning... *skakar p堨uvudet... g岠mot kylen och st䬬er mig framf?嬬er den st䮧d* Gillar du kyla? *fr姡r honom i normal samtalston* nja ganska van me den efter att ha jobbat i mj?ylen o frysen i 2岬 men de e inte s䳫ilt mysigt j䭦?me v䲭e gonk Då gör det ingen då om jag står här resten av dagen? jo!!! gonk ja gillar inte glass s堭kt! gonk Jasså inte det... mm... Kan du stanna här och inte gå ut medans jag hämtar ngt att sitta på?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 22, 2004 1:33 am
Me-ninmra Beppo Beruru Me-ninmra Beppo Beruru Me-ninmra Beppo Beruru Me-ninmra Beppo Beruru *hoppar ner i en h?oapaper som st岠brevid nudel hyllan* yieks eek ninja toapapper... eek whee *Plockar fram en tändare* har du sprinklers här? ja har en galning efter mig gonk *kastar 5 rullartoapapper på henne o springer o gömmer sig i glass kylen* kallt gonk Inte galning... *skakar p堨uvudet... g岠mot kylen och st䬬er mig framf?嬬er den st䮧d* Gillar du kyla? *fr姡r honom i normal samtalston* nja ganska van me den efter att ha jobbat i mj?ylen o frysen i 2岬 men de e inte s䳫ilt mysigt j䭦?me v䲭e gonk Då gör det ingen då om jag står här resten av dagen? jo!!! gonk ja gillar inte glass s堭kt! gonk Jasså inte det... mm... Kan du stanna här och inte gå ut medans jag hämtar ngt att sitta på? eeeeh ok ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 22, 2004 1:34 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 22, 2004 1:35 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 22, 2004 1:36 am
*smyger in och tittar sig oroligt omkring*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 22, 2004 1:37 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 22, 2004 1:38 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 22, 2004 1:38 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 22, 2004 1:40 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 22, 2004 1:41 am
Beppo Beruru Me-ninmra Beppo Beruru Me-ninmra Beppo Beruru Me-ninmra Beppo Beruru jo!!! gonk ja gillar inte glass s堭kt! gonk Jasså inte det... mm... Kan du stanna här och inte gå ut medans jag hämtar ngt att sitta på? eeeeh ok ninja *g岠iv䧠och b?r skjuta en hylla mot d?n* *hoppar ut o kastar en pigelin p堨enne* moahahahahaaa *snor 崠mig ett paket magnum och springer efter, kastandes glassar p堨onom* mamma!!!! gonk *g?r sig under kassan s堳nabbt att hon inte ser* ninja mamma???? varför ropa på mamma... sweatdrop Hmm.. vart tog du vägen nu? *tittar sig omkring, sökandes efter honom*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 22, 2004 1:42 am
Me-ninmra Beppo Beruru Me-ninmra Beppo Beruru Me-ninmra Beppo Beruru Me-ninmra Beppo Beruru jo!!! gonk ja gillar inte glass s堭kt! gonk Jasså inte det... mm... Kan du stanna här och inte gå ut medans jag hämtar ngt att sitta på? eeeeh ok ninja *g岠iv䧠och b?r skjuta en hylla mot d?n* *hoppar ut o kastar en pigelin p堨enne* moahahahahaaa *snor 崠mig ett paket magnum och springer efter, kastandes glassar p堨onom* mamma!!!! gonk *g?r sig under kassan s堳nabbt att hon inte ser* ninja mamma???? varför ropa på mamma... sweatdrop Hmm.. vart tog du vägen nu? *tittar sig omkring, sökandes efter honom* *kollar up ifrån kassan o ser henne leta* men helvete!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 22, 2004 1:44 am
Beppo Beruru Me-ninmra Beppo Beruru Me-ninmra Beppo Beruru Me-ninmra *g岠iv䧠och b?r skjuta en hylla mot d?n* *hoppar ut o kastar en pigelin p堨enne* moahahahahaaa *snor 崠mig ett paket magnum och springer efter, kastandes glassar p堨onom* mamma!!!! gonk *g?r sig under kassan s堳nabbt att hon inte ser* ninja mamma???? varför ropa på mamma... sweatdrop Hmm.. vart tog du vägen nu? *tittar sig omkring, sökandes efter honom* *kollar up ifrån kassan o ser henne leta* men helvete! *ser huvudet som sticker upp vid kassan...Kastar snabbt iväg en pinne som splittras en dm från huvudet*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|