|
|
|
|
Posted: Wed Dec 22, 2004 1:14 am
Me-ninmra Beppo Beruru Me-ninmra Beppo Beruru Me-ninmra Beppo Beruru *smyger in o hoppar upp p堥n hylla* ninja *klättrar upp på hyllan och grabbara tag i personen bakifrån* Du höll på att trilla... Jag räddade dig. blaugh eek *hj䲴at stannar i 5 sec* aaaaaah!!! skr䭳 inte kvinna gonk eek Skulle jag g?ngt s夡nt? Skulle jag skr䭭a ngn.... kanske... m?gen.. eventuellt... kan varit s宮. men iaf... eek *hoppar ner o springer o gömmer sig under äpplena* ninja gonk Kurragömma blaugh whee *börjar leta och rör sig målmedvetet mot äpplena* *ser henne koma närmre* eek *kastar ett äpple på henne o gömmer sig underpäronen iställe* ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 22, 2004 1:14 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 22, 2004 1:15 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 22, 2004 1:16 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 22, 2004 1:17 am
Chibi Strawberry Me-ninmra Chibi Strawberry Me-ninmra *hoppar ner fr宠hyllan och glompar* Hejsan. eek 3nodding Hej hej! Vill du vara med och hitta han som g?r sig? xp nja.. hade jag haft tid s宠*kliar sig i huvudet* Synd... Men du är välkommen att hjälpa till xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 22, 2004 1:18 am
Me-ninmra Beppo Beruru Me-ninmra Beppo Beruru Me-ninmra Beppo Beruru Me-ninmra Beppo Beruru *smyger in o hoppar upp p堥n hylla* ninja *klättrar upp på hyllan och grabbara tag i personen bakifrån* Du höll på att trilla... Jag räddade dig. blaugh eek *hj䲴at stannar i 5 sec* aaaaaah!!! skr䭳 inte kvinna gonk eek Skulle jag g?ngt s夡nt? Skulle jag skr䭭a ngn.... kanske... m?gen.. eventuellt... kan varit s宮. men iaf... eek *hoppar ner o springer o gömmer sig under äpplena* ninja gonk Kurragömma blaugh whee *börjar leta och rör sig målmedvetet mot äpplena* *ser henne koma närmre* eek *kastar ett äpple på henne o gömmer sig underpäronen iställe* ninja Ajen.. Inte kasta 䰰len! *g岠med best䭤a steg mot p䲯nen* Nu ska du f堩gen! helvete! eek *hoppar upp från päronen o springer bakom en hylla fylldmednudlar* ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 22, 2004 1:18 am
Heh. ^^ ja, tack för erbjudandet iaf.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 22, 2004 1:19 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 22, 2004 1:21 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 22, 2004 1:21 am
Chibi Strawberry Heh. ^^ ja, tack för erbjudandet iaf. ^^ Inga problem... Det skulle var kul med hjälp... 2 vs 1 är ofta skoj... särskilt när man är på det laget som är 2... xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 22, 2004 1:23 am
Beppo Beruru Me-ninmra Beppo Beruru Me-ninmra Beppo Beruru *ser henne koma närmre* eek *kastar ett äpple på henne o gömmer sig underpäronen iställe* ninja Ajen.. Inte kasta 䰰len! *g岠med best䭤a steg mot p䲯nen* Nu ska du f堩gen! helete! eek *hoppar upp från päronen o springer bakom en hylla fylldmednudlar* ninja *tar upp n姲a p䲯n* Var 䲠du? jag har presenter till dig.. *g岠mot hyllan med nudlar* *hoppar ner i en h?oapaper som st岠brevid nudel hyllan* yieks eek ninja toapapper... eek whee *Plockar fram en tändare* har du sprinklers här?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 22, 2004 1:24 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 22, 2004 1:24 am
Me-ninmra Beppo Beruru Me-ninmra Beppo Beruru Me-ninmra Beppo Beruru *ser henne koma närmre* eek *kastar ett äpple på henne o gömmer sig underpäronen iställe* ninja Ajen.. Inte kasta 䰰len! *g岠med best䭤a steg mot p䲯nen* Nu ska du f堩gen! helete! eek *hoppar upp från päronen o springer bakom en hylla fylldmednudlar* ninja *tar upp n姲a p䲯n* Var 䲠du? jag har presenter till dig.. *g岠mot hyllan med nudlar* *hoppar ner i en h?oapaper som st岠brevid nudel hyllan* yieks eek ninja toapapper... eek whee *Plockar fram en tändare* har du sprinklers här? ja har en galning efter mig gonk *kastar 5 rullartoapapper på henne o springer o gömmer sig i glass kylen* kallt gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 22, 2004 1:27 am