|
|
|
|
Posted: Wed Dec 22, 2004 12:41 am
Me-ninmra sweatdrop Verkar jobbigt... Fattar inget... orkar inte sweatdrop ... får skylla på att det snart är lov... xp klicka på ffrthe game och sen klickar du på någon t.ex dance och så väljer du en låt
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 22, 2004 12:44 am
TessiTuss Me-ninmra sweatdrop Verkar jobbigt... Fattar inget... orkar inte sweatdrop ... får skylla på att det snart är lov... xp klicka på ffrthe game och sen klickar du på någon t.ex dance och så väljer du en låt Ska man orka.... sweatdrop kolla detta www.fuf.org/julkalender ... De har en del ganska kul idéer där... xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 22, 2004 12:45 am
Me-ninmra TessiTuss Me-ninmra sweatdrop Verkar jobbigt... Fattar inget... orkar inte sweatdrop ... får skylla på att det snart är lov... xp klicka på ffrthegame och sen klickar du på någon t.ex dance och så väljer du en låt Ska man orka.... sweatdrop kolla detta www.fuf.org/julkalender ... De har en del ganska kul idéer där... xd okej.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 22, 2004 12:49 am
TessiTuss Me-ninmra TessiTuss Me-ninmra sweatdrop Verkar jobbigt... Fattar inget... orkar inte sweatdrop ... får skylla på att det snart är lov... xp klicka på ffrthegame och sen klickar du på någon t.ex dance och så väljer du en låt Ska man orka.... sweatdrop kolla detta www.fuf.org/julkalender ... De har en del ganska kul idéer där... xd okej. En del fufare har skojiga idéer... titta på dag tre... Den bilden är lite söt..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 22, 2004 12:53 am
Me-ninmra En del fufare har skojiga idéer... titta på dag tre... Den bilden är lite söt.. orka...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 22, 2004 12:55 am
TessiTuss Me-ninmra En del fufare har skojiga idéer... titta på dag tre... Den bilden är lite söt.. orka... sant... sweatdrop stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 22, 2004 1:04 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 22, 2004 1:05 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 22, 2004 1:06 am
Beppo Beruru *smyger in o hoppar upp p堥n hylla* ninja *klättrar upp på hyllan och grabbara tag i personen bakifrån* Du höll på att trilla... Jag räddade dig. blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 22, 2004 1:07 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 22, 2004 1:08 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 22, 2004 1:10 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 22, 2004 1:11 am
Me-ninmra Beppo Beruru Me-ninmra Beppo Beruru *smyger in o hoppar upp p堥n hylla* ninja *klättrar upp på hyllan och grabbara tag i personen bakifrån* Du höll på att trilla... Jag räddade dig. blaugh eek *hj䲴at stannar i 5 sec* aaaaaah!!! skr䭳 inte kvinna gonk eek Skulle jag g?ngt s夡nt? Skulle jag skr䭭a ngn.... kanske... m?gen.. eventuellt... kan varit s宮. men iaf... eek *hoppar ner o springer o gömmer sig under äpplena* ninja gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 22, 2004 1:12 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 22, 2004 1:12 am
Beppo Beruru Me-ninmra Beppo Beruru Me-ninmra Beppo Beruru *smyger in o hoppar upp p堥n hylla* ninja *klättrar upp på hyllan och grabbara tag i personen bakifrån* Du höll på att trilla... Jag räddade dig. blaugh eek *hj䲴at stannar i 5 sec* aaaaaah!!! skr䭳 inte kvinna gonk eek Skulle jag g?ngt s夡nt? Skulle jag skr䭭a ngn.... kanske... m?gen.. eventuellt... kan varit s宮. men iaf... eek *hoppar ner o springer o gömmer sig under äpplena* ninja gonk Kurragömma blaugh whee *börjar leta och rör sig målmedvetet mot äpplena*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|