|
|
|
|
Posted: Tue Dec 21, 2004 3:19 pm
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy What the..? xx;;; Var kom den ifrån? Fick barn emd en tjej förut. Vill inte ha kvar. Uh, jaha.. o__o;; Men.. jag vill inte ha det! gonk hur ska jag kunna ta hand om ett barn?>>Du är tjej? Du kommer bli mamma? Träna? Men du är ju pappa? .__.;Njaeh... inte riktigt. .. Okey? o.< Men.. visst, jag tar hand om det ._.;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 21, 2004 3:20 pm
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy What the..? xx;;; Var kom den ifrån? Fick barn emd en tjej förut. Vill inte ha kvar. Uh, jaha.. o__o;; Men.. jag vill inte ha det! gonk hur ska jag kunna ta hand om ett barn?>>Du är tjej? Du kommer bli mamma? Träna? Men du är ju pappa? .__.;Njaeh... inte riktigt. .. Okey? o.< Men.. visst, jag tar hand om det ._.;Guut.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 21, 2004 3:20 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 21, 2004 3:21 pm
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy What the..? xx;;; Var kom den ifrån? Fick barn emd en tjej förut. Vill inte ha kvar. Uh, jaha.. o__o;; Men.. jag vill inte ha det! gonk hur ska jag kunna ta hand om ett barn?>>Du är tjej? Du kommer bli mamma? Träna? Men du är ju pappa? .__.;Njaeh... inte riktigt. .. Okey? o.< Men.. visst, jag tar hand om det ._.;Guut. Mhm.. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 21, 2004 3:23 pm
Bra. Nu tar du hand om det som om det vore ditt eget.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 21, 2004 3:24 pm
Jetzudan Rebirth Bra. Nu tar du hand om det som om det vore ditt eget. Men det är inte mitt eget xx; vet inte ens om det är en pojke eller flicka
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 21, 2004 3:24 pm
Beppo Beruru men ja e en av de klantigaste personerna ja k䮮er s堦?䫥rhets skull g?a mig av me topsen ''X_x xd !!!! Då är vi två om det...x_X;;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 21, 2004 3:25 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Bra. Nu tar du hand om det som om det vore ditt eget. Men det är inte mitt eget xx; vet inte ens om det är en pojke eller flickaDet 䲠en shemale. Pojke OCH flicka? gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Bra. Nu tar du hand om det som om det vore ditt eget. Men det är inte mitt eget xx; vet inte ens om det är en pojke eller flickaDet 䲠en shemale. Pojke OCH flicka? gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 21, 2004 3:26 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 21, 2004 3:29 pm
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Bra. Nu tar du hand om det som om det vore ditt eget. Men det är inte mitt eget xx; vet inte ens om det är en pojke eller flickaDet 䲠en shemale. Pojke OCH flicka? gonk Yep. Shemale.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 21, 2004 3:29 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 21, 2004 3:31 pm
Beppo Beruru Sostrate Beppo Beruru men ja e en av de klantigaste personerna ja k䮮er s堦?䫥rhets skull g?a mig av me topsen ''X_x xd !!!! Då är vi två om det...x_X;; hahah vi can bilda clubb X_x du jetzudan e du s䫥r p堡tt de e en bvebis de liknar peanut gonk domokun sweatdrop Ja det kan vi faktiskt X3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 21, 2004 3:31 pm
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Bra. Nu tar du hand om det som om det vore ditt eget. Men det är inte mitt eget xx; vet inte ens om det är en pojke eller flickaDet 䲠en shemale. Pojke OCH flicka? gonk Yep. Shemale. .. Knepigt sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|